Анотація до роботи:
Крамаренко М. Л. Аксіологічна прагмасемантика англомовного рекламного тексту. - Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук за спеціальністю 10.02.04 - германські мови. - Донецький національний університет. - Донецьк, 2005. Дисертація присвячена комплексному дослідженню прагмарелевантних різнорівневих мовних засобів вираження оцінки в текстах англомовної комерційної реклами з урахуванням їх комунікативно-прагматичного призначення та специфіки концептуального апарата моделювання оцінної семантики. Встановлено, що комунікативно-прагматичною основою для реалізації оцінки в текстах побутової, науково-технічної, фінансової реклами, реклами в сфері шоу-бізнесу є психологічні пресупозиції, які співвідносяться з прагмарелевантними оцінними концептами рекламного повідомлення та детермінують його оцінний поняттєвий зміст. Виявлено та проаналізовано прагмарелевантні словотворчі, лексико-граматичні та синтаксичні оцінні засоби, а також стилістичні прийоми вираження оцінки в текстах англомовної комерційної реклами. Здійснено тематичну стратифікацію оцінних засобів залежно від прагмарелевантних оцінних концептів. З’ясовано типові позиції оцінки в структурно-композиційній моделі рекламного тексту, розглянуто співвідношення вербальних оцінок і паралінгвістичних компонентів рекламного тексту. |