Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Філософські науки / Українознавство


2. Антонюк Тетяна Дмитрівна. Денаціоналізація системи відносин сім'ї і школи в умовах радянізації освіти в УСРР (20-ті - початок 30-х років XX століття): дис... канд. іст. наук: 09.00.12 / Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2005.



Анотація до роботи:

Антонюк Т.Д. Денаціоналізація системи відносин сім’ї і школи в умовах радянізації освіти в УСРР (20-ті – початок 30-х років ХХ століття). – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата історичних наук за спеціальністю 09.00.12 – українознавство. – Київський національний університет імені Тараса Шевченка. – Київ, 2005.

У дисертації представлено результати аналізу процесу радянізації шкільництва та становлення суспільно-педагогічних аспектів розвитку взаємин сім’ї і школи в Україні у 20-х – на початку 30-х рр. ХХ ст. Відображено процес відчуження сім’ї і школи в умовах тоталітарного режиму, що набув яскравого втілення в моделі дитячих будинків на противагу української національної концепції взаємодії сім’ї і школи у справі виховання національно свідомої особистості, розробленої в добу існування незалежної Української держави.

Публікації автора:

  1. Творення нової української школи (до 85-річчя написання Степаном

Сірополком праці “Завдання нової школи” // Календар-щорічник: “Українознавство – 2004”. – К: Українська Видавнича Спілка, 2003. – С.139 –141. 2. Дитячий будинок як форма соціального виховання: історичний аспект // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Українознавство. Вип.8. – 2004. – С. 21 – 25. 3. Розвиток освітньої системи в УСРР (20-ті – початок 30-х років) // Історичний журнал.

- № 6 – 7. – 2004. – С.90 – 96. 4. Турбота – визначальна цінність української національної школи (З досвіду роботи 181-ї школи м. Києва) // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Українознавство. - Вип.7. – 2003. – С.54 – 58. 5. Пошуки шляхів розвитку освіти в Україні у 20-х рр. ХХ ст. // Рідна школа. - № 4, 2004. – С. 45 – 48.

6. Проблема сім’ї і школи в теоретичних розробках шкільництва (1917 – 1920 рр.) // Українська Центральна Рада: поступ націєтворення та державобудівництва. К.: Українська видавнича спілка, 2002. – С.313 – 323.

7. Українське шкільництво у баченні Михайла Грушевського // Михайло Грушевський – науковець і політик у контексті сучасності. – К.: Українська видавнича спілка, 2002. – С.91 – 96.