Публікації автора:
Монографії: 1. Ромат Є. Трансформація моделі державного управління рекламною діяльністю у перехідних умовах: Моногр. - К.: Вид-во УАДУ, 2003. - 380 с. 2. Ромат Є. Державне управління рекламою та саморегулювання у рекламній сфері. - К.: Студцентр, 2003. - 112 с. 3. Ромат Є. Словник основних рекламних і маркетингових термінів. - К.: Студцентр, 2003. - 56 с. Статті в наукових фахових виданнях із державного управління: 4. Ромат Є. Органи виконавчої влади в системі державного управління рекламною діяльністю в Україні // Статистика України. - 2001. - № 4. - С. 20-24. 5. Ромат Е.В. Украинская телереклама: состояние и основные тенденции // Реклама. Advertising. - 2000. - № 3. - С. 31-32 (Москва, Росія). 6. Ромат Є. Співпраця з громадськими організаціями як чинник ефективного державного управління рекламною діяльністю в Україні // Вісн. УАДУ. - 2002. - № 1. - С. 113-120. 7. Ромат Є. Державне регулювання рекламної діяльності: з досвіду розвинутих країн // Зб. наук. пр. УАДУ / За ред. В.І. Лугового, В.М. Князєва. - К.: Вид-во УАДУ, 2002. - Вип. 1. - С. 123-133. 8. Ромат Є. Маркетингова концепція та її використання у сфері державного управління (методологічний аспект) // Вісн. УАДУ. - 2002. - № 2. - С. 140-147. 9. Ромат Є. До питання використання елементів маркетингу в державному управлінні // Вісн. УАДУ. - 2002. - № 3. - С. 33-39. 10. Ромат Є. З досвіду державного регулювання рекламної діяльності у Сполучених Штатах Америки // Зб. наук. пр. УАДУ / За ред. В.І.Лугового, В.М.Князєва. - К.: Вид-во УАДУ, 2002. - Вип. 2. - С. 240-252. 11. Ромат Є. Державне регулювання рекламної діяльності: досвід Великої Британії // Вісн. УАДУ. - 2002. - № 4. - С. 190-197. 12. Ромат Є. Державне регулювання рекламної діяльності: досвід Франції // Статистика України. - 2002. - № 4. - С. 34-37. 13. Ромат Є. Законодавче забезпечення регулювання рекламної діяльності: досвід Російської Федерації // Актуальні проблеми державного управління: Зб. наук. пр. - Х.: Вид-во ХарРІ УАДУ “Магістр”, 2003. - Вип. 1. - С. 64-71. 14. Ромат Є.В. Основні чинники, що визначають специфіку національних систем державного регулювання реклами // Статистика України. - 2003. - № 1. - С. 39-42. 15. Ромат Є. Взаємозв’язки факторів соціально-економічного розвитку суспільства та реклами: історико-діалектичний аспект // Вісн. УАДУ. - 2003. - № 1. - С. 189-196. 16. Ромат Є. Органи місцевого самоврядування в системі управління рекламною діяльністю // Упр. сучас. містом. - 2003. - № 4-6. - С. 94-100. 17. Ромат Є. Державне регулювання в загальній системі зовнішнього контролю рекламної діяльності // Вісн. УАДУ. - 2003. - № 2. - 423-429. 18. Ромат Є. Особливості державного регулювання реклами в країнах Європейського Союзу // Актуальні проблеми державного управління: Зб. наук. пр. - Д.: ДРІДУ НАДУ, 2003. - Вип. 2 (12). - С. 98-110. 19. Ромат Є. Саморегулювання рекламної сфери: цілі, принципи, місце в системі зовнішнього контролю реклами // Вісн. НАДУ. - 2003. - № 3. - 297-304. 20. Ромат Є. Державне управління рекламною діяльністю: досвід моделювання // Актуальні проблеми державного управління: Зб. наук. пр. - О.: ОРІДУ НАДУ. - 2003. - Вип. 3 (15). - С. 97-110. 21. Ромат Є.В. Державна політика в галузі реклами: основні напрями та елементи // Статистика України. - 2003. - № 4. - С. 44-48. 22. Ромат Є. До питання про роль реклами у сучасному суспільстві // Зб. наук. пр. НАДУ / За ред. В.І. Лугового, В.М. Князєва. - К.: Вид-во УАДУ, 2003. - Вип. 2. - С. 573-584. 23. Ромат Є. Державне регулювання рекламної діяльності: досвід Естонії // Вісн. НАДУ. - 2003. - № 4. - С. 55-62. 24. Ромат Є. Основні напрями трансформації моделі державної політики в галузі реклами // Актуальні проблеми державного управління: Зб. наук. пр. - Д.: ДРІДУ НАДУ, 2003. - Вип. 4 (14). - С. 125-134. Тези доповідей, матеріали наукових конференцій 25. Ромат Е.В., Попков В.Н. Применение профессиональных педагогических приемов в продвижении рекламных сообщений // Язык. Общение. Бизнес: Материалы VII Междунар. науч.-практ. семинара, Москва, 1996. - С. 56-58. - Авторських 1 с. 26. Ромат Е.В. Состояние и перспективы развития рынка рекламы в Украине // “Маркетинг: теорія і практика”. Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Київ-Ялта: КНЕУ, 1999. - С. 177-179. 27. Ромат Є. Основні напрями державного управління українською рекламою // Суспільні реформи та становлення громадянського суспільства в Україні: Матеріали наук.-практ. конф. / За ред. В.І.Лугового, В.М. Князєва. - К.: Вид-во УАДУ, 2001. - С. 37-41. 28. Ромат Є. Основні напрями розвитку державного управління рекламною діяльністю в Україні // Сучасна концепція маркетингу та її реінтерпретація в умовах перехідного суспільства: Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. / Харків. ін-т бізнесу і менеджменту; Консорціум із удосконалення бізнес освіти в Україні; Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х., 2001. - С. 12-16. 29. Ромат Є. Законодавче забезпечення рекламної діяльності в Україні в системі державного управління рекламою // Державне управління в умовах інтеграції України в Європейський Союз: Матеріали наук.-практ. конф. / За ред. В.І.Лугового, В.М.Князєва.- К.: Вид-во УАДУ, 2002. - С. 326-328. 30. Ромат Є. Методологічні аспекти використання маркетингової концепції у сфері державного управління // Маркетингові дослідження в Україні: Тези доповідей ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. - Ялта-Луганськ / Гол. ред. І.Л.Решетнікова. - Луганськ: Вид-во СНУ, 2002. - С. 157-158. 31. Ромат Є. До питання про забезпечення кваліфікованими кадрами рекламної галузі в Україні // Ефективність державного управління в контексті глобалізації та євроінтеграції: Матеріали наук.-практ. конф. / За ред. В.І.Лугового, В.М. Князєва. - К.: Вид-во УАДУ, 2003. - С. 248-251. 32. Ромат Є. Використання елементів маркетингу в державному управління // Від лідера-особистості до держави-лідера: Зб. доп. та тез до ІІ Всеукр. наук.-практ. конф.. - К.: НДЕІ М-ва економіки та з питань європ. інтеграції України, 2003. - С. 148-150. Статті в інших виданнях, публікації в книгах, підручники та посібники 33. Ромат Е.В., Чегодаев А.М. Формирование рекламного бюджета // Бизнес-Информ - 1995. - № 31-32. - С 14-16. - Авторських 1 с. 34. Ромат Е.В. Как сделать участие в выставках максимально эффективным // Маркетинг и реклама. - 1996. - № 2-3. - С. 18-21. 35. Ромат Е.В. Рынок рекламы в Украине: состояние и перспективы развития // Прогресивні та ресурсозберігаючі технології та їх економічна обґрунтованість у підприємствах харчування: Зб. наук. пр. / За ред. О.І. Черевка; Харків. держ. акад. технології та організації харчування. - Х., 1998. - Ч. 2. - С. 329-332. 36. Ромат Е.В. Формирование инфраструктуры украинского рекламного бизнеса // Рекламист. - 1997. - № 5. - С. 3-4. 37. Ромат Е.В. Спонсорство как элемент маркетинговой деятельности фирмы // Маркетинг и реклама. - 1997. - № 5-6. - С. 16-17. 38. Ромат Е.В. Сейлз промоушн как элемент маркетинговой деятельности фирмы // Маркетинг и реклама. - 1997. - № 7-8. - С. 17-18. 39. Ромат Є. Основні тенденції зміни підходів до структури системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах // Торгівля і ринок України. - Донецьк: ДонДУЕТ, 2000. - С. 217-221. 40. Ромат Е.В. Содержание рекламного обращения //Маркетинг и реклама.-1997. - № 11. - С. 21-25. 41. Ромат Е.В. Форма рекламного обращения // Маркетинг и реклама. - 1997. - № 12. - С. 22-25. 42. Ромат Е.В. Директ-маркетинг и его место в маркетинговой деятельности фирмы // Маркетинг и реклама. - 1998. - № 1. - С. 10-11. 43. Ромат Е.В. Интегрированные маркетинговые коммуникации в местах продажи // Маркетинг и реклама. - 2000. - № 2. - С. 36-41. 44. Ромат Е. Маленькие хитрости большой рекламы //Маркетинг и реклама. - 1998. - № 3. - С. 20-24. 45. Ромат Е.В. Формирование фирменного стиля в системе маркетинговых коммуникаций // Маркетинг и реклама. - 1998. - № 5. - С. 14-19. 46. Ромат Е.В. Руководители предприятий о маркетинге // Маркетинг и реклама. - 1998. - № 11-12. - С. 24-25. 47. Ромат Е.В. К вопросу об эффективности рекламы // Маркетинг и реклама. - 2001. - № 1. - С. 20-23. 48. Ромат Е.В. Представление результатов маркетингового исследования // Маркетинг и реклама. - 2001. - № 3. - С. 24-26. 49. Ромат Е.В. Теория и практика маркетинга: шаг навстречу // Маркетинг и реклама. - 1999. - № 5. - С. 7-10. 50. Ромат Е.В. Прямой маркетинг в системе маркетинговых коммуникаций // Маркетинг и реклама. - 2001. - № 10. - С. 16-17. 51. Ромат Е.В. Реклама и теория коммуникаций // Маркетинг и реклама. - 1999. - № 7-8. - С. 32-38. 52. Ромат Є. Маємо сучасний український підручник з маркетингу // Маркетинг и реклама. - 2002. - № 10. - С. 50-51. 53. Ромат Е.В. Неформальные вербальные маркетинговые коммуникации // Маркетинг и реклама. - 1999. - № 9. - C. 27-30. 54. Ромат Є. Маркетинг у державному управлінні // Маркетинг в Україні. - 2003. - № 4.- C.32-35. 55. Ромат Е.В., Шалько В.И., Пакулин С.В. Основы управления маркетингом: Учеб. пособие. - Х.: Харьков. ин-т обществ. питания, 1992. - 90 с. - Авторських 54 с. 56. Ромат Е.В. Реклама в системе маркетинга. - Х.: Студцентр, 1995. - 220 с. 57. Ромат Е.В. Реклама: Учеб. пособие. - К.: Студцентр, 1996. - 220 с. 58. Ромат Е.В. Реклама. Учебник для вузов. - Х.-К.: Студцентр, 2000. - 380 с. 59. Ромат Е.В. Реклама. - СПб: Изд-во “Питер”. - 2001. - 4-е изд. - 496 с. 60. Ромат Е.В. Реклама: История. Теория. Практика. - СПб.: Питер, 2002. - 176 с. 61. Ромат Е.В. Реклама. - 5-е изд. - СПб.: Питер, 2002.- 544 с. 62. Ромат Е.В. Реклама. - 6-е изд. - СПб.: Питер, 2003.- 560 с. 63. Ромат Е. Глоссарий основных маркетинговых и рекламных терминов. - Х.: Студцентр, 2000. - 56 с. 64. Мерчандайзинг: Сб. ст. / Под общ. ред. Е.В. Ромата - Х.: Студцентр, 2003. - 200 с. - Загальне редагування, авторських 48 с. 65. Маркетинговые исследования: Сб. стат. / Под общ. ред. Е.В. Ромата - Х.: Студцентр, 2001. - 352 с. - Загальне редагування, авторських 37 с. 66. Ромат Е.В. Мерчандайзинг - маркетинговая технология, реализуемая в розничной торговле // Маркетинг и реклама. - 2002. - № 1. - С. 10-13 67. Ромат Є. Хороші рекламісти в нас є. Бракує грошей та сучасних замовників // Галицькі контракти. - 2000. - № 42. - С. 2. 68. Ромат Е.В., Кузнецова И.В. Три точки опоры // Office. - 2000. - № 9-10. - С. 18-21. - Авторських 1 с. 69. Ромат Е.В. Украинский рынок рекламы: кризис заканчивается? // Маркетинг и реклама. - 2001. - № 2. - С. 20-23. 70. Ромат Е.В. Политическая реклама: коммуникационные технологии против грубого очернения конкурентов // Маркетинг и реклама. - 2001. - № 4. - С. 22. 71. Ромат Е.В. Теле- и видеореклама: основные понятия и классификация // Маркетинг и реклама. - 2001. - № 11. - С. 12-13. 72. Ромат Е.В. Украинский рынок рекламы – итоги 2001 года // Маркетинг и реклама. - 2002. - № 2. - С. 34-37. 73. Ромат Е.В. Рекламная кампания: с чего начать // Маркетинг и реклама. - 2002. - № 11. - С. 30-33. 74. Ромат Е. Украинский рынок рекламы в 2002 году: итоги не могут не радовать // Маркетинг и реклама. - 2003. - № 2. - С. 32-35. 75. Ромат Е. Концепция интегрированных маркетинговых коммуникаций: основные понятия и подходы // Маркетинг и реклама. - 2003. - № 2. - С. 16-17. |