Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Мистецтвознавство / Музичне мистецтво


Пучко-Колесник Юлія Віталіївна. Діяльність диригента-хормейстера як соціокультурний феномен : Дис... канд. наук: 26.00.01 - 2009.



Анотація до роботи:

  1. Пучко Ю. В. Хорове мистецтво як об’єкт музичної культурології: соціокультурні функції хорової музики / Ю. В. Пучко // Вісник державної академії керівних кадрів культури і мистецтв. – К., 2004. – № 4. – С. 50-54.

  2. Пучко Ю. Особливості професійних якостей диригента-хормейстера: мислення, емоції, воля / Юлія Пучко // Мистецтвознавчі записки : [зб.наук.праць]. – К.: Міленіум, 2005. – Вип. 7. – С. 60-66.

  3. Пучко Ю. Сучасна хорова музика: до питання інтерпретації / Юлія Пучко // Київське музикознавство. Культурологія та мистецтвознавство : [збірка статей]. – К., 2007. – Вип. 23. – С. 184-192.

  4. Пучко-Колесник Ю. Сучасні духовно-музичні хорові композиції: культурологічні та хорознавчі аспекти інтерпретації / Юлія Пучко-Колесник // Київське музикознавство. Культурологія та мистецтвознавство : [збірка статей]. – К., 2009. – Вип. 30. – С. 17-25.

АНОТАЦІЇ

Пучко-Колесник Ю. В. Діяльність диригента-хормейстера як соціокультурний феномен. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства за спеціальністю 26.00.01 – Теорія та історія культури (мистецтвознавство). – Національна музична академія України імені П. І. Чайковського, Міністерство культури і туризму України. – Київ, 2009.

Дисертація присвячена дослідженню художньо-інтерпретаційної сутності мистецтва хорового диригування та соціокультурних функцій його існування. Особливістю представленої роботи є синтез культурологічного, музично-естетичного та соціально-психологічного ракурсів вивчення природи, сутності і специфіки диригентсько-хорового виконавського мистецтва завдяки створенню ґрунтовного культурологічного аспекту розгляду даної проблематики.

У дослідженні здійснено аналіз сучасного стану науки і практики диригентсько-хорового виконавського мистецтва, що стосується ефективності його соціально-художнього функціонування у культурі суспільства, а також проаналізовано особливості функціонування хорової музики православної традиції у сучасному соціокультурному просторі України. На прикладі хорознавчого аналізу духовно-музичних композицій Г. Гаврилець доведено їх тісний зв’язок з сучасною хормейстерською творчою діяльністю. Така координація є безумовно фактором сучасної української художньої музичної культури. При цьому наголос зроблено на шляхах провадження моральних ідеалів Православ’я та національних цінностей у творчості сучасного диригента-хормейстера.