Публікації автора:
1. Медінцев В. О. Музика у Школі діалога культур // Діалог культур і духовний розвиток людини: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. (Київ, 24-26 січня 1995 р.) / Ред. кол.: В. М. Титов (відп. редактор) та ін. – К., 1995. – С. 105-108. 2. Медінцев В. О. Про дослідження музичних естетичних афектів дитини // Єдність раціонального та емоційно-почуттєвого в освітньо-виховних системах: Наук.-метод. зб. (Редкол.: І. А. Зязюн (гол. ред.), І. Ф. Прокопенко (заст. гол. ред.), Н. Г. Ничкало та ін.). – Харків, 1996. – С. 137-138. 3. Медінцев В. О. Психологія музики і парадигма діалогу // Діалог культур: Україна у світовому контексті: Мистецтво і освіта: Зб. наук. праць / Упоряд. і відп. ред. С. О. Черепанова. – Львів: Каменяр, 1998. – Вип. 3. – С. 147-152. 4. Медінцев В. О. Музичне виховання та діалогічна парадигма педагогічної діяльності // Міжнародний семінар з гуманістичної психології та педагогіки (Рівне, – 15-17 червня 1998 р.): Тези доповідей і повідомлень. – Київ-Рівне: Ліста, 1998. – С. 65-66. 5. Медінцев В. О. Психологічні аспекти діалогізму в музичній діяльності дітей // Tolerancja: Studia i Szkice / Redakcja naukowa A. Rosl, M. Szczepeski – Czestochowa: WSP, 1999. – S. 193-205. 6. Мединцев В. А. Диалогический подход в психологии музыки // Психологический журнал. – 2000. – Том 21, № 5. – С. 117-120. 7. Мединцев В. А. Музыкальный талант как объект психологического исследования // Практична психологія та соціальна робота. – 2001. – №5. – С. 51-53. 8. Мединцев В. А. Оцениваем музыкальные способности ребенка // Обдарована дитина. – 2001. – №8. – С. 22-27. 9. Медінцев В. О. Про формування у дітей ритмомузичних уявлень / Актуальні проблеми сучасної української психології. До 60-річчя від дня народження академіка С. Д. Максименка: Наукові записки Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України / За ред. члена-кореспондента АПН України Н. В. Чепелєвої. – К., Нора-прінт, 2002. – Вип.22 – С. 211-220. 10. Медінцев В. О. Деякі теоретичні джерела діалогічного підходу у психології // Практична психологія та соціальна робота. – 2002. – №9-10. – С. 107-109. |