Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Будак Сергій Валерійович. Дидактичні умови підготовки майбутніх педагогів до навчання англійської мови дітей дошкільного віку: дисертація канд. пед. наук: 13.00.04 / Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. - О., 2003. : табл.



Анотація до роботи:

Будак С.В. Дидактичні умови підготовки майбутніх педагогів до навчання дітей дошкільного віку англійської мови. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Південноукраїнський державний педагогічний університет (м.Одеса) імені К.Д.Ушинського, Одеса, 2003.

У дисертації досліджується проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дітей дошкільного віку англійської мови. У дослідженні визначено критерії (когнітивно-лінгвістичний, комунікативно-процесуальний, професійно-мотиваційний, комунікативно-регулятивний), показники і охарактеризовано рівні сформованості готовності студентів до навчання дітей дошкільного віку англійської мови; виявлено і науково обґрунтовано дидактичні умови формування готовності майбутніх педагогів до навчання дітей дошкільного віку англійської мови; розроблено дидактичну модель, яка обіймала чотири послідовних етапи: змістовий (професійно-орієнтований), репродуктивно-комунікативний, творчо-комунікативний, аналітико-коректувальний та шляхи і засоби реалізації дидактичних умов формування готовності студентів до навчання дітей дошкільного віку англійської мови.

Публікації автора:

1. Будак С.В. Формування готовності студентів до іншомовної діяльності з дошкільниками.Монографія. – Миколаїв, МДУ, 2003. – 172 с.

2. Будак С.В. Комунікативно-ситуативне навчання дітей дошкільного віку англійської мови. Спецпрактикум. – Миколаїв, МДПУ, 2002. – 76с.

3. Будак С.В. Проблемы речевой деятельности в аспекте изучения иностранного языка // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Вип. 9. – Одеса, 2001. – С.72-77.

4. Будак С.В. Место учебной деятельности на уроках иностранного языка в начальной школе // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Вип. 12. – Одеса, 2001. – С.16-20.

5. Будак С.В. Методы обучения иностранным языкам // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушин-ського: Зб. наук. пр. – Вип. 1-2. – Одеса, 2002. – С.143-150.

6. Будак С.В. Проблема профессионально-педагогической деятельности преподавателя иностранного языка // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Вип. 4-5. – Одеса, 2002. – С.22-25.

7. Будак С.В. Характеристика рівнів сформованості готовності студентів до навчання дошкільників англійської мови // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Вип. 3-4. – Одеса, 2003. – С.156-162.

8. Будак С.В. Специфіка і стан навчання іноземної мови дітей в дошкільних навчальних закладах // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Вип. 3-4. – Одеса, 2003. – С.162-170.

9. Будак С.В. Стан навчання іноземної мови студентів факультетів дошкільного виховання вищих закладів освіти// Наука і освіта // Науково-практичний журнал Південного наукового центру АПН України. – №2-3. – Одеса, 2003. – С.6-10.

10. Будак С.В. Експериментальна модель формування готовності студентів до навчання дошкільників англійської мови // Наука і освіта // Науково-практичний журнал Південного наукового центру АПН України. – №2-3. – Одеса, 2003. – С.90-94.

11. Будак С.В. Готовность студентов к обучению английскому языку учащихся начальных классов // Славянский педагогический Собор // Тезисы докладов І международного конгресса. Тирасполь, 26-29 июня 2002г.- Бендеры: Полиграфист, 2002. – С.156-158.

12. Будак С.В. До проблеми підготовки вчителя до навчання іноземної мови учнів початкових класів // Педагогічні науки. Зб. наук. пр. – Херсон: Айлант, 2002. Вип.ХХVI. – C.246-247.

13. Будак С.В. Підготовка майбутніх вчителів до навчання іноземної мови учнів початкових класів // Науковий вісник Миколаївського державного педагогічного університету. Педагогічні науки. Зб. наук. пр. – Вип. 5. – Миколаїв: МДУ, 2003.- С.86-92.