Анотація до роботи:
Лукащук М.М. Дидактичні умови використання нових інформаційних технологій в навчанні біології і хімії в медичних коледжах.-Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.- Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Вінниця, 2007. Дисертацію присвячено дослідженню дидактичних умов підвищення ефективності навчального процесу в медичних коледжах із біології і хімії при використанні нових інформаційних технологій. До таких умов віднесені: підготовка викладацького складу і студентів до використання нових інформаційних технологій; створення навчально-методичної і матеріальної бази інформатизації навчання; сучасна діагностика і контроль професійного становлення студентів; організація якісного управління пізнавальною діяльністю; комплексне використання комп’ютерних засобів у межах інформаційних технологій. Ці умови взаємопов’язані з принципами дидактики. Новим підходом у дослідженні дидактичних умов є об’єднання їх у комплекс, де кожна них є необхідною і достатньою для ефективного використання нових інформаційних технологій. Розроблено і впроваджено у навчальний процес моделі формування вмінь використання нових інформаційних технологій викладачами і студентами медичних коледжів у процесі навчання біології і хімії , дієвість яких забезпечують дидактичні умови. |