Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Технічні науки / Транспортні системи


Кристопчук Михайло Євгенович. Ефективність пасажирської транспортної системи приміського сполучення : Дис... канд. наук: 05.22.01 - 2009.



Анотація до роботи:

Кристопчук М.Є. Ефективність пасажирської транспортної системи приміського сполучення. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.01 - “Транспортні системи”. - Харківська національна академія міського господарства, Харків, 2009.

Дисертація присвячена дослідженню ефективності пасажирської транспортної системи приміського сполучення. У роботі отримано нові закономірності функціонування маршрутної мережі транспортної системи приміського сполучення при її розвитку залежно від закономірностей розселення жителів навколо центру тяжіння. Розроблено математичну модель функціонування маршрутної мережі приміського сполучення, що дозволяє проводити пошук її раціонального варіанту на основі провізної здатності ланок маршрутної мережі. Для встановлення рівня ефективності функціонування пасажирської транспортної системи приміського сполучення запропоновано використання ряду показників, що дозволяють оцінити соціальний та економічний ефект при її розвитку за рахунок раціонального розподілу транспортних засобів між маршрутами сполучення.

  1. Проведений аналіз методів оцінки ефективності функціонування пасажирської транспортної системи приміського сполучення дозволив встановити недостатність врахування закономірностей розселення жителів приміських зон залежно від просторового розміщення населених пунктів відносно центру тяжіння на формування пасажиропотоків на ділянках маршрутної мережі. Крім того, неповною мірою досліджено вплив структури парку транспортних засобів і довжини маршрутної мережі на ефективність функціонування пасажирської транспортної системи приміського сполучення.

  2. Встановлено, що щільність населення в приміських зонах визначається просторовим розміщенням населених пунктів та їх чисельністю жителів. Просторове розміщення населених пунктів встановлює величини зон їх взаємного впливу на території регіону.

  3. Розроблена модель функціонування пасажирської транспортної системи приміського сполучення дозволяє визначити величини пасажиропотоків на маршрутній мережі, провести їх перерозподіл з врахуванням ймовірності вибору пасажирами маршруту пересування та узгодженням за величиною провізної здатності маршрутів приміського сполучення.

  4. Існує така структура парку транспортних засобів, яка забезпечує задовільну ефективність функціонування транспортних підприємств при забезпеченні прийнятного рівня використання пасажиромісткості транспортних засобів у приміському сполученні, який характеризується зниженням рівня заповнення салону, та знижує час очікування пасажирами транспортних засобів.

  5. Збільшення довжини маршрутної мережі за рахунок відкриття нових маршрутів із включенням в транспортну систему приміського сполучення всіх населених пунктів району обслуговування дозволяє знизити середню дальність поїздки та коефіцієнт пересадочності при забезпеченні зростання доходної частини. При цьому ефективність зменшується. Разом з тим, час поїздки зменшується і задовольняються всі транспортні кореспонденції, які до впровадження рекомендацій роботи не обслуговувалися.

Публікації автора:

  1. Кристопчук М.Є. Сучасні підходи при моделюванні транспортно-логістичних систем // Вісник НУВГП. Зб. наук. праць. Вип. 1(33). - Рівне: НУВГП, 2006. - С. 133 – 140.

  2. Кристопчук М.Є. Вибір населенням способу переміщення та привабливість маршрутів приміського пасажирського сполучення // Вісник НУВГП. Зб. наук. праць. Вип. 2(34), Ч. 1. - Рівне: НУВГП, 2006. - С. 217 – 224.

  3. Доля В.К., Кристопчук М.Є. Модель функціонування пасажирської транспортної системи приміського сполучення // Наука і молодь. Прикладна серія: Зб. наук. праць. Вип. 6. - К.: НАУ, 2006. – С. 108 – 111.

  4. Доля В.К., Грицюк П.М., Кристопчук М.Є. Дослідження транспортної мережі регіону методом побудови функції щільності населення // Коммунальное хозяйство городов. Научно-технический сборник. Вып. 69. Серия „Технические науки и архитектура” К.: „Техніка”, 2006. – С. 205 – 211.

  5. Доля В.К., Кристопчук М.Є. Методика визначення провізної здатності маршрутної мережі транспортної системи приміського сполучення // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. Вип. 2(20). - Харків: “Технологический Центр”, 2006. – С. 119 – 123.

  6. Кристопчук М.Є. Дослідження взаємозв’язку між часом поїздок пасажирів у приміському сполученні з величиною провізної здатності ділянок маршрутної мережі // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. Вип. 5(23). Харків: “Технологический Центр”, 2006. – С. 4 – 6.

  7. Кристопчук М.Є. Побудова маршрутної мережі приміського сполучення за критерієм мінімізації часу поїздок пасажирів // Автошляховик України. – 2006. - №5 (193). - С. 7 – 8.

  8. Кристопчук М.Є. Алгоритм вибору провізних здатностей ділянок маршрутної мережі транспортної системи приміського пасажирського сполучення // Вісник НУВГП. Зб. наук. праць. Вип. 4(36). Ч. 1. - Рівне: НУВГП, 2006. – С. 255 –262.

  9. Кристопчук М.Є. До питання побудови маршрутної мережі приміського пасажирського сполучення // Вісник Кременчуцького державного політехнічного університету. Зб. наук. праць. Вип. 6(41). Ч. 1. - Кременчук: КДПУ, 2006. – С. 63 – 66.

  10. Кристопчук М.Є. До питання формування матриці пасажиропотоків маршрутної мережі транспортної системи приміського пасажирського сполучення // Вісник НУВГП. Зб. наук. праць. Вип. 1(37). - Рівне: НУВГП, 2007. – С. 196 – 205.

  11. Кристопчук М.Є. Алгоритм синтезу маршрутної мережі транспортної системи приміського пасажирського сполучення // Автошляховик України. – 2007. - №1 (195). - С. 11 –14.

  1. Кристопчук М.Є. Дослідження параметрів формування потенціалу транспортних послуг у приміському сполученні // Вісник НУВГП. Зб. наук. праць. Вип. 1(41). - Рівне: НУВГП, 2008. - С. 322 – 330.

  2. Кристопчук М.Є. Побудова променевої моделі транспортної системи приміського пасажирського сполучення регіону // «Наука и технологии: шаг в будущее - 2006»: І Международная научно-практическая конференция. Днепропетровск, 20 – 31 марта 2006 г. – Белгород: Руснаучкнига, 2006. – Т. 14. Технические науки. – С. 48 – 50.

  3. Кристопчук М.Є. Визначення площі транспортного обслуговування маршрутів приміського пасажирського сполучення // „Проблеми глобалізації та моделі стійкості розвитку економіки”. ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених. Луганськ, 19 – 21 квітня 2006 р. – Луганськ: Східноукр. національний ун-т ім. В. Даля, 2006. – С. 98 – 101.

  4. Кристопчук М.Є. Постановка задачі побудови маршрутної мережі транспортної системи приміського сполучення // Х наукова конференція Терноп. державного технічного університету ім. І. Пулюя. Тернопіль, 17 – 18 травня 2006 р. – Тернопіль: ТДТУ, 2006. – С. 75.

  5. Кристопчук М.Є. Дослідження транспортної рухомості населення в приміському сполученні // «Наука: теорія та практика - 2006». І Міжнародна науково-практична конференція. Дніпропетровськ, 21 – 31 серпня 2006 р. – Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2006. – Т. 3. – С. 17 – 21.