Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Технічні науки / Транспортні системи


Лямзін Андрій Олександрович. Ефективність транспортної системи промислового району в припортовому логістичному ланцюгу поставки зернових : Дис... канд. наук: 05.22.01 - 2008.



Анотація до роботи:

Лямзін А.О. Ефективність транспортної системи промислового району в припортовому логістичному ланцюгу поставки зернових. – Рукопис.

Дисертація на здобуття вченого ступеню кандидата технічних наук за фахом 05.22.01 – Транспортні системи. – Харківська національна академія міського господарства, Харків, 2008.

Метою дисертаційної роботи є забезпечення ефективності транспортної системи промислового району в припортовому логістичному ланцюзі постачання зерна шляхом впровадження методів і алгоритмів скоординованої взаємодії її ланцюгів мережі по показникам переробної здібності і пропускної спроможності ЛРЦ.

Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому що: вперше запропоновано метод синтезу процесу взаємодії залізничного, автомобільного транспорту і портової інфраструктури з використанням матричної моделі і вагових коефіцієнтів чинників вантажопотоку, що дозволило отримати комплексну оцінку завантаженості припортових ланок системи; уточнена, по критерію реверсивність, потокова модель логістичного розподільного центру, що зумовило стале функціонування центру в умовах динаміки ринку зернових і олійних культур; отримав подальший розвиток метод моніторингу функціонування складних об'єктів, заснований на зміні моніторингу із заснованого на лінгвістичній оцінці ефективності логістичного розподільного центру зернових і олійних культур на кількісну оцінку; запропоновано алгоритм визначення рівня взаємодії припортових ланок в промислово-транспортній системі зернових і олійних культур.

Результати дисертаційної роботи впроваджені в ЗАТ «Українська промислово-транспортна компанія», що дозволило їй розгорнути бідівницто ЛРЦ в промисловому районі м. Маріуполя, за розробленою в дисертації рекомендацією обсягу обробки зернових в 1 млн. тонн на рік. Запропоновані використані в роботі ВАТ „Маріупольський промисловий залізничний транспорт”, що дозволило скоротити час простою вагонів, що належать йому, і локомотивів на 10-15%.

19

  1. Аналіз функціонування транспортної системи великого промислового району виявив можливості використання системних закономірностей, засобів, функцій та керуючих дій для зростання потоку зернових і олійних культур, що переробляються логістичними розподільчими центрами припортової зони.

  2. Скоординовану взаємодію всіх припортових об'єктів логістичного ланцюга запропановано здійснити на основі картограми сезонної інтенсивності потоку ЗіОК. Розроблені і запропоновані методи загальної рівноваги та закономірності сталих функцій логістичного розподільчого центру що до переробних здібностей і пропускної спроможності залізничних та автомобільних транспортних систем.

3. Розроблена методика управління процесом сталої взаємодії транспортних систем промислового району в припортовому логістичному ланцюзі постачання зернових культур, шляхом «вбудовування» в неї органу-координатора – логістичного розподільчого центру. Методика заснована на концепції діяльності мультимодальних центрів в умовах інтегрованої реверсивної логістичної мережі.

4. Проведено моделювання процесу сталої взаємодії припортових транспортних систем, що обслуговують діяльність логістичного розподільного центру зернових. Процес моделювання заснован на покроковому вирішенні завдань, які були визначені дисертаційною роботою, в їх читкій послідовності, що уможливило втілення цих рішень в діючу ПЛЛЗ.

7

5. Визначена залежність зв'язків параметрів управління сталою взаємодією елементів ПЛЛЗ, що дозволило покращити процес управління зернопотоками по крітерію інтегрованого цілого показника узгодженності дій між учасниками ринку ЗіОК.

6. Результати дисертаційної роботи впроваджені в ЗАТ «Українська промислово-транспортна компанія», що дозволило їй розгорнути бідівницто ЛРЦ в промисловому районі м.Маріуполя, за разробленою в дисертації рекомендацією обсяга обробки зернових на 1 млн. тонн на рік. Економічний ефект отриманий в процесі впровадження результатів підтверджений відповідними економічними розрахунками завіреними директором фірми ТОВ «Тофіс».

Публікації автора:

  1. Берестовой А.М., Лямзин А.А. Управление качеством услуг предоставляемых транспортно-экспедиторскими компаниями // Ринок послуг комплексних транспортних систем та прикладні проблеми логістики: 5 Міжнародна науково-практична конференція, Зб. наук. праць. – Київ, 2003. – Вип.5. – С.24-29.

  2. Берестовой А.М., Лямзин А.А. Моделирование системы технического обслуживания и ремонта локомотивов // Вісник Приазовського державного технічного університету: Зб. наук. праць. – Маріуполь, 2003. – Вип.13. – С.276 -280.

  3. Берестовой А.М., Лямзин А.А. Экономико-математическая модель логистического центра зерновых и масленичных культур // Ринок послуг комплексних транспортних систем та прикладні проблеми логістики: 6 Міжнародна науково-практична конференція, Зб. наук. праць. – Київ, 2004. – Вип.6. – С.123-128.

  4. Берестовой А.М., Лямзин А.А. Совершенствование работы локомотивного хозяйства промышленных предприятий // Вісник Приазовського державного технічного університету: Зб. наук. праць. – Маріуполь, 2004. – Вип.14. – С.332 -335.

  5. Лямзин А.А. Мониторинг эффективности работы логистического распределительного центра зерновых и масленичных культур // Вісник Приазовського державного технічного університету: Зб. наук. праць. – Маріуполь, 2005. – Вип.15. – С.195-199.

  6. Николаенко И.В., Лямзин А.А., Тарасенко А.В. Моделирование системы железнодорожного транспорта и портовых коммуникаций Бердянского морского порта // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту: LXVI Міжнародна науково-практична конференція. Дніпропетровськ, 11 травня 2006р.– Дніпропетровсь, 2006.– Вип.57.–С.178.

  7. Губенко В.К., Нефедова Я.И., Лямзин А.А., Тарасенко А.В. Использование методов теории нечетких множеств в задачах логистических систем с автомобильным и железнодорожным

18

транспортом // Вісник Донецького інституту автомобільного транспорту: Зб. наук. праць. – Донецьк, 2006. – Вып.2-3. – С.47-51.

  1. Губенко В.К., Нефедова Я.И., Лямзин А.А. Эффективность функционирования логистической системы доставки грузов автотранспортом // Вісник Приазовського державного технічного університету: Зб. наук. праць. – Маріуполь, 2007. – Вип.17. – С.204-208.

  2. Лямзин А.А. Синхронизация деятельности транспортных систем на рынке зерновых и масленичных культур // Университетская наука 2007: Международная научно-техническая конференция. Мариуполь, 20 апреля 2007г.– Мариуполь, 2007.–Т.2.– С.308.