Публікації автора:
1. Метод «вільної інтерпретації» на прикладі Сонати для скрипки та фортепіано тв. 19 (1926) Бориса Лятошинського (до питання про філософсько-естетичні засади творчості композитора. 20-ті роки) // Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. – Вип. 8. Музичне виконавство. – Кн. 5. – Київ, 2000. – С. 58–65. 2. Екзистенційні мотиви світобачення Бориса Лятошинського (екскурс 20-х років) // Київське музикознавство: Збірник статей. – Вип. 5. – Київ, 2000. – С. 150–158. 3. Постать майстра в об’єктиві екзистенціального діалогу культурних традицій // Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. Культурологічні проблеми української музики (Наукові дискурси пам’яті академіка І. Ф. Ляшенка). – Випуск 16. – Київ, 2002. – С. 217–224. 4. Екзистенціальна гра у тексті 24 прелюдій для фортепіано Івана Карабиця // Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. – Вип. 31. – Київ, 2003. – С. 125–135. 5. Екзистенціальний міф про модерністського митця. Смислові коди камерно-вокальної творчості Бориса Лятошинського та Ігоря Белзи // Науковий вісник НМАУ ім. П.І. Чайковського. – Вип. 36. – Київ, 2005. – С. 43–52. |