Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Психологічні науки / Педагогічна та вікова психологія


75. Кормило Оксана Михайлівна. Емоційно-ціннісні чинники учіння молодших школярів: дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Прикарпатський національний ун-т ім. Василя Стефаника. - Івано-Франківськ, 2004.



Анотація до роботи:

Кормило О.М. Емоційно-ціннісні чинники учіння молодших школярів. - Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. - Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Івано-Франківськ, 2004.

Дисертаційне дослідження присвячено теоретико-експериментальному вивченню емоційно-ціннісних чинників учіння молодших школярів у контексті суб’єктного підходу та концепції аксіогенезу особистості. Відстежено структурно-динамічні особливості емоційно-ціннісного ставлення до учіння впродовж молодшого шкільного віку, з’ясовано специфіку розвитку цього ставлення залежно від статевої належності учнів. Показано, що емоційно-ціннісна детермінація учіння молодших школярів залежить від міри актуалізації їх суб’єктного потенціалу, свідченням чого є низький рівень тривожності та висока узгодженість ціннісних орієнтацій у структурі Я-бажаного та Я-реального.

Створено й реалізовано розвивально-корекційну програму оптимізації емоційно-ціннісного ставлення молодших школярів до учіння у спосіб гармонійного залучення в процес позитивної особистісної трансформації всіх рівнів інтегральної суб’єктності, обґрунтовано умови і психотехнічні засоби цього процесу.