Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Психологічні науки / Педагогічна та вікова психологія


Тодорова Валентина Георгіївна. Емоційно-вольовий образ "Я" студентів, що займаються різними видами фізичної культури : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). - О., 2005.



Анотація до роботи:

Тодорова В.Г. Емоційно-вольовий образ “Я” студентів, що займаються різними видами фізичної культури. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. – Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського, Одеса, 2005.

У дисертації наведено теоретико-методологічне узагальнення і нове розв’язання проблеми прояву та формування емоційно-вольового образу “Я” у студентів. Емоційно-вольовий образ “Я” розглядається як система особистісних уявлень про власну емоційно-вольову сферу, завдяки якій людина вибирає певні дії, що припускають подолання проблем, що виникають перед ним. Виділені основні компоненти структури емоційно-вольового образу “Я” особистості, а саме: когнітивний (уявлення людини про власну емоційно-вольову сферу), афективний (уявлення про емоційне ставлення до неї), поведінковий (здатність регулювати діяльність і поведінку на підставі таких уявлень). Встановлено опосередковану залежність між емоційно-вольовим образом “Я” та заняттями нетрадиційними видами спорту: йога, айкідо, карате-до, кунг-фу, ушу тощо. Доведено, що емоційно-вольовий образ „Я” визначається специфікою конкретної діяльності і відрізняється у студентів, що займаються різними видами фізичної культури.

Розроблено психофізичну систему формування емоційно-вольового образу “Я”, в змісті якої оптимально поєднані спеціальні психологічні та фізичні вправи, що мають різну спрямованість.

Публікації автора:

  1. Тодорова В.Г. О взаимосвязи двигательной и психической деятельности //Наука і освіта. – Одеса, 2003. – №2-3. – С.74-77.

  2. Тодорова В.Г. Психологический анализ отношений студенческой молодежи к занятиям физической культуры //Наука і освіта. – Одеса, 2003. – №4. – С.63-67.

  3. Тодорова В.Г. Профиль личностных особенностей студентов на занятиях физической культуры //Науковий вісник ПДПУ ім. К.Д.Ушинського. - 2004.- №1-2.-С.12-20.

  4. Тодорова В.Г. Мотивационные отношения студентов к заняттям по физической культуре //ПДПУ ім. К.Д.Ушинського: Всеукраїнська науково-практична конференція „Психологія сучасності: наука і практика”. - Одеса, 2004. - С.56-59.

  5. Тодорова В.Г. Изменение личностных особенностей у студентов, занимающихся различными видами физической культуры //Наука і освіта.- Одеса, 2004.- №3.- С.159-162.

  6. Тодорова В.Г. Структура эмоционально-волевого образа “Я” личности студентов //Науковий вісник ПДПУ ім. К.Д.Ушинського. - 2005.- №1-2.- С.111-114.