Публікації автора:
1. Чєрнікова С.В. До проблеми розвитку музичного слуху та музичного мислення дитини у процесi спiвацькоi дiяльностi / С.В.Чєрнікова // Проблеми сучасності: культура, мистецтво, педагогіка. Розвиток іноваційних процесів у навчально-виховних закладах: зб. наук. пр. / Луганськ. держ. ін-т культури і мистецтв; Обл. метод. каб. учб. закл. культ. і мистецтв.– Харків, 2003. – Ч.1: Мистецтвознавство.– С. 216-234. 2. Чєрнікова С.В. Психофiзичнi закономiрностi взаємозв’язку музичного мислення i музичного слуху дитини / С.В.Чєрнікова // Проблеми сучасності: культура, мистецтво, педагогіка. Методологічні особливості формування професійних якостей студентів / Луганськ. держ. ін-т культури і мистецтв; Обл.метод.каб.учб.закл.культ.і мистецтв : зб. наук.. пр.–Харкiв, 2004. – С.234-243. 3. Чєрнікова С.В. Проблеми розвитку естрадного мистецтва на Украiнi / С.В.Чєрнікова // Музичне мистецтво i культура: зб. наук. пр./ Одес. держ. муз. акад.ім. А.В. Нежданової. – Одеса, 2005. – Вип.4. – С. 42-54. 4. Чєрнікова С.В. Естрадне мистецтво в контекстi розвитку суспільства / С.В.Чєрнікова // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури: зб. наук. пр. / Держ. акад. кер. кадрів культ. і мистецтв; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка.– Киiв, 2005. – Вип.6. – С. 86-94. 5. Чєрнікова С.В. Теоретичнi передумови синтезу мистецтв / С.В.Чєрнікова // Проблеми сучасності: культура, мистецтво, педагогiка: зб. наук. пр / Луганськ. держ. ін-т культури і мистецтв. – Луганськ, 2006.– Вип.5. – С.184-192. 6. Чєрнікова С.В. Преемственность традиций и истоки жанров вокальной музики / С.В. Чєрнікова // Проблеми сучасності: культура, мистецтво, педагогiка: зб. наук. пр./ Луганськ. держ. ін-т культури і мистецтв.– Луганськ, 2007. – Вип.7.– С. 180-189. 7. Чєрнікова С.В. Компоненты вокально-ансамблевого мастерства. Вокально-исполнительские особенности эстрадного ансамбля / С.В.Чєрнікова // Проблеми сучасності: культура, мистецтво, педагогіка: зб. наук. пр./ Луганськ. держ. ін-т культури і мистецтв.– Луганськ, 2007.– Вип.8. – С.203-212. |