Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Соціологічні науки / Спеціальні та галузеві соціології


Зверко Тамара Василівна. Формування антропогенної моделі виховання студентів в умовах безперервної освіти : Дис... канд. наук: 22.00.04 - 2007.



Анотація до роботи:

Зверко Т. В. Формування антропогенної моделі виховання студентів в умовах безперервної освіти. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата соціологічних наук за спеціальністю 22.00.04 – спеціальні та галузеві соціології. – Харківський національний університет внутрішніх справ, Україна. – Харків, 2006.

Дисертація присвячена теоретичному обгрунтуванню нових підходів до виховання студентів в умовах безперервної освіти, розгляду методологічних засад конструювання моделі виховання, адекватної тенденціям розвитку суспільства.

В роботі проаналізовано підходи до проблем виховання в соціологічній, філософсько-педагогічній думці, моделі й системи виховання.

Обгрунтована необхідність розробки антропогенної моделі виховання як результата сучасних соціальних впливів. Розглянуто системне середовище формування моделі виховання, в якості якого виступає безперервна освіта, яка сприяє всебічному розвитку особистості. Розкрито роль вищої школи як суб’єкта реалізації антропогенної моделі виховання в умовах безперервної освіти.

В роботі представлена авторська інтерпретація понять «виховання», «соціально-творча практика», визначені якісні характеристики розвитку особистості студента у ВНЗ.

Проведений науковий пошук дозволив визначити концептуальні основи запропонованої моделі виховання студентів і механізми її реалізації в сучасному ВНЗ.

Публікації автора:

1. Зверко Т. В. Пути формирования гражданственности в вузе: роль средств массовой информации // Вченi зап. Харк. гуманiт. ун-ту «Нар. укр. акад.». – 2001. – Т. 6, ч. 2: Громадянськість інтелігенції: шляхи формування у кризовому суспільстві. – С. 133–134.

2. Зверко Т.В. Безперервна освіта та розвиток особистості // Вестн. Междунар. славян. ун-та. Сер. «Социология». – 2003. – Т. 6, № 2. – С. 5–7.

3. Зверко Т.В. Идея воспитывающего обучения в контексте современности // Вченi зап. Харк. гуманiт. ун-ту «Нар. укр. акад.». – 2003. – Т. 9. – С. 150–156.

4. Чибисова Н.Г., Зверко Т.В. Роль культурно-образовательной среды региона в формировании личности (на примере учебно-воспитательной работы Народной украинской академии в связи с празднованием 350-летия г. Харькова) // Вченi зап. Харк. гуманiт. ун-ту «Нар. укр. акад.». – Х., 2005. – Т. 11. – С. 260–267.

5. Зверко Т. В. Проблема регулирования системы воспитательной работы в учебных заведениях / Жизненные ценности студенчества в начале XXI века: Программа и материалы X Междунар. студен. науч. конф., Харьков, 12 апр. 2003 г./ Нар. укр. акад. и др. – Х., 2003. – С. 141-142.

6. Зверко Т.В. Культурно-досуговая деятельность как механизм воспитательного воздействия на студентов / Виховання в контекстi соцiальної адаптацiї студентства: Матерiали Мiжнар. наук.-практ. конф.-семiнару кер. ВНЗ та вчен.-дослiдникiв iз пробл. виховання студентсва в сучас. умовах, Харкiв, 7листоп. 2003 р. / М-во освiти i науки України, Акад. пед. наук України, Харк. облдержадмiн.. – Х.: Изд-во НУА, 2003. – С. 48-49.

7. Зверко Т.В. Молодежный культурный центр и его роль в системе воспитания студенчества // Метаморфозы воспитания / Нар. укр. акад. – Х., 2004. – Гл. 8. – С. 151–164.

8. Астахова В.І., Чибісова Н.Г., Зверко Т.В. Концепція виховної роботи і програма «Дозвілля» в умовах функціонування системи безперервної освіти // На шляху до безперервної освiти (iз досвiду розробки авторських iнтегрованих навчальних програм у науково-навчальному комплексi “Народна українська академiя") / Нар. укр. акад.; За заг. ред. В.I. Астахової. – Х., 2004. – С. 131–154.

  1. Зверко Т. В. Интерактивные методы оценки знаний студентов / Инновации в учебном процессе: опыт и проблемы использования: Сб. науч. тр. / Нар. укр. акад. [Каф. социологии; Под общ. ред. И. В. Головневой, Е. Г. Михайлевой]. – Х.: Изд-во НУА, 2004. – С. 49-52.

10. Зверко Т. В. Взаємодія навчального закладу та батьків як складова виховання особистості в умовах безперервної освіти / Методология и методика воспитательной работы в условиях непрерывного образования: Материалы междунар. науч.-практ. конф., Харьков, НУА, 12 февр. 2005 г. – Х.: Изд-во НУА, 2005. – С. 134-138.

  1. Чибисова Н. Г., Зверко Т. В. Программа художественно-эстетического воспитания в ХГУ «НУА»: Для преподавателей, учителей и студентов, обучающихся по программе подготовки магистров. – Х.: Изд-во НУА, – 2005. – 24 с.