Анотація до роботи:
Базелюк В.Г. Формування дослідницьких умінь керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти. – Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти» АПН України. - Київ, 2008. Дисертаційне дослідження присвячено проблемі формування дослідницьких умінь керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти. Визначено сутність поняття «дослідницька діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу», визначено її зміст і структуру. Встановлено, що дослідницька діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу є цілеспрямованим видом діяльності, зміст якої полягає в отриманні об’єктивної, науково-обґрунтованої, достовірної інформації необхідної для створення умов і застосування ефективних способів вирішення управлінських, педагогічних та інших проблем, які виникають у процесі функціонування та розвитку загальноосвітнього навчального закладу в сучасних умовах. Розроблено та науково-обґрунтовано модель формування дослідницьких умінь керівників загальноосвітніх навчальних закладів в установах і закладах системи післядипломної педагогічної освіти. Розроблено та впроваджено у навчальний процес програми спецкурсів «Технологія науково-педагогічного дослідження у школі», «Дослідницька діяльність керівника ЗНЗ: теорія та практика» та методичні рекомендації з формування дослідницьких умінь керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти. |