Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Соціологічні науки / Спеціальні та галузеві соціології


Бєлікова Юлія Валеріївна. Формування гендерних ідентичностей рекламою. : Дис... канд. наук: 22.00.04 - 2007.



Анотація до роботи:

Бєлікова Ю.В. Формування гендерних ідентичностей рекламою. Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата соціологічних наук за спеціальністю 22.00.04 – спеціальні та галузеві соціології. Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, Харків, 2007.

Дисертацію присвячено дослідженню процесу формування гендерних ідентичностей рекламою. У роботі зроблений аналіз теоретико-методологічних підходів до визначення гендерних ідентичностей та їх формування рекламою. Виявлена особливість функціонування реклами в сфері інтеграції з гендерними ідентичностями на основі вдосконалення визначення маскулінності та фемінності, властивих українському суспільству. Вивчення мотивів придбання товарів і послуг дозволило зробити класифікацію українських споживачів. Оцінка сучасної української реклами методом семантичного диференціала дала можливість виявити позитивні й негативні характеристики реклами.

Розроблені рекомендацій з поліпшення якості реклами, аргументові пропозиції з доповнення закону «Про рекламу» з метою ліквідації можливої дискримінації за ознакою статі, стереотипного зображення образів жінки й чоловіка в рекламі, забезпечення принципів гендерної толерантності.

Публікації автора:

1. Беликова Ю.В. Гендерные различия в стилях общения// Вестник Харьковского национального университета имени В.Н.Каразина. «Социологические исследования современного общества: методология, теория, методы». - 2004.-№621. -С.131-134.

2. Беликова Ю.В. Модели гендерных идентичностей в рекламе: контент-анализ// Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Збірник наукових праць.- Харків: Видавничий центр Харківського національного університету імені В.Н Каразіна, 2004. –С.409-411.

3. Бєлікова Ю.В. Гендерні ідентичності й особливості розвитку реклами в Україні: шляхи взаємопроникнення// Український соціум: Науковий журнал. – Київ, 2006. №3-4 (14-15). -С.26-32.

4. Беликова Ю.В. Векторы развития современной украинской рекламы// Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: Збірник наукових праць. У 2-х т. Т.2. - Харків: Видавничий центр Харківського національного університету імені В.Н Каразіна, 2006. –С.390-394.

5. Бєлікова Ю.В. Соціальне прогнозування поведінки споживачів на основі гендерних ідентичностей// Збірник наукових статей студентів - переможців Другого всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з гендерної проблематики. Київ: ПЦ «Фоліант», 2004.-С.25-29.

6. Бєлікова Ю.В. Особливості типізації споживачів під впливом реклами// Сучасні суспільні проблеми у вимірі соціології управління. Матеріали другої наукової конференції (Донецьк, 14 квітня 2006р.).- Донецьк: ДонДУУ, 2006. –С.130-136.

7. Бєлікова Ю.В. Соціальне прогнозування поведінки споживачів на основі гендерної ідентичності// Матеріали всеукраїнської наукової студентсько-аспірантської конференції «Соціологія: минуле, сьогодення, майбутнє», Львів-2003, -С.13-15.

8. Беликова Ю.В. Потребление как сфера самовыражения молодежи// Проблемы 21 века: культура поведения молодежи. Роль общества в воспитании молодежи: Материалы Международной научно-практической конференции (16-17 апреля).- Санкт-Петербург: Изд-во СПбГУЭФ, 2004.-С.56-58.

9. Беликова Ю.В. Метаморфозы женской идентичности в Украине// Социология: вызовы глобализирующегося мира. Сборник тезисов докладов международной студенческой конференции.- Харьков: Изд. центр харьковского национального университета им.В.Н.Каразіна, 2004.-С42.

10. Беликова Ю.В. Потребление как сфера самоактуализации украинской молодежи// Материалы 6-ой Международной конференции «Молодежь в условиях новой социальной перспективы». Житомир-2004. –С.100-101.

11. Беликова Ю.В. Формирование гендерных идентичностей рекламой// Ломоносов-2005: Международная конференция студентов, аспирантов и молодых учених, МГУ им. М.В. Ломоносова, 12-15 апреля 2005 г. Сборник тезисов.ТомII/Гл. ред. В.Н.Сидоренко.- М.: Издательство МГУ, 2005.-С.559-561.

12. Беликова Ю.В. Формирование гендерных идентичностей молодежи рекламой// Материалы 7-ой Международной конференции «Молодежь в условиях новой социальной перспективы». –Житомир, 2005.- Частина I.-С.229-230.

13. Беликова Ю.В. Формирование гендерных идентичностей рекламой как способ реализации гендерной политики// Збірник наукових статей «Управління розвитком». Харків, Вид.:ХНЕУ, 2005. - №2. –С. 65-66.

14. Беликова Ю.В. Современные представления о сути маскулинности и феминности в Украине// Материалы Международной конференции «Новая экономика и общество». – Люблин, 2006. Том 2/ Под ред.Славомира Партицкого.- С.132-137.