Анотація до роботи:
Коржова Л. С. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Криворізький державний педагогічний університет, Кривий Ріг, 2002. У дисертації досліджувався процес підготовки майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень. Визначені сутність поняття готовності до проведення педагогічних досліджень, з'ясовано основні параметри поетапної моделі озброєння випускників педагогічних вузів дослідницькими знаннями й уміннями, експериментальним шляхом доведена сукупність педагогічних умов, що забезпечують результативність комплексу педагогічних впливів на формування готовності майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень, представлено взаємодію мотиваційно-вольової, інтелектуально-змістовної і процесуально-діяльнісної сфер у процесі професійної підготовки у рамках вищої школи. Обґрунтовано й апробовано блок-модульний підхід до наукової підготовки студентів, побудований на принципах цілісності, системності, інтегративності, використання міжпредметних зв'язків і базується на єдиному режимі наукової діяльності майбутніх учителів. |