Анотація до роботи:
Чиж С.Г. Формування готовності майбутніх учителів-словесників до диференційованого навчання молодших підлітків. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Південноукраїнський державний педагогічний університет (м. Одеса) імені К.Д.Ушинського, Одеса, 2002. У дисертації досліджується проблема формування готовності студентів-словесників до диференційованого навчання учнів 5-6 класів. У дослідженні виявлено педагогічну сутність понять “диференційоване навчання”, “готовність учителя-словесника до диференційованого навчання учнів”; визначено критерії, показники, їх ознаки та рівневу характеристику досліджуваної особистісно-професійної якості; обґрунтовано і експериментально апробовано педагогічну технологію формування готовності студентів-словесників до диференційованого навчання учнів; визначено педагогічні умови її функціонування у вищому навчальному закладі. |