Публікації автора:
1. Гапоненко Л.П. Розвиток творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя як показника готовності до педагогічної діяльності // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. – Херсон: Айлант, 1999. – Випуск 8.– С. 242-245. 2. Гапоненко Л.П. Коммуникативная мотивация как показатель готовности студентов к иноязычному общению // Проблеми сучасного мистецтва і культури. Теорія і практика педагогічного процесу: збірник наукових праць. – Харків: Каравела, 2000. – С. 33-38. 3. Гапоненко Л.П. До питання про формування готовності студентів до іншомовного спілкування // Активізація навчальної діяльності у вищій і загальноосвітній школі: збірник наукових тез (за підсумками роботи Міжнародної конференції “Активізація навчальної діяльності у вищій і загальноосвітній школі” – 27-28 вересня 2000 р.) / Під ред. В.К.Буряка, Л.В.Кондрашової – Кривий Ріг: КДПУ, 2000. – С. 27-29. 4. Гапоненко Л.П. Моделювання комунікативних ситуацій як засіб формування готовності студентів до іншомовного спілкування // Педагогіка вищої та середньої школи: Збірник наукових праць / Гол. ред. В.К.Буряк. – Кривий Ріг: КДПУ, 2001. – Вип. 3. – С. 37-43. 5. Гапоненко Л.П. Ролевая игра как средство повышения мотивации студентов к иноязычному общению // Проблема імітаційно-ігрового підходу до організації навчального процесу у вищій школі: збірник наукових матеріалів (за підсумками роботи Міжнародної науково-практичної конференції “Проблема імітаційно-ігрового підходу до організації навчального процесу у вищій школі” 27-28 вересня 2001 р.)/ Під ред. Л.В.Кондрашової. – Кривий Ріг: КДПУ, 2001. – С. 12-16. 6. Гапоненко Л.П. Створення особистісно орієнтованих ситуацій у формуванні готовності студентів до іншомовного спілкування // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського /збірник наукових праць/. – Одеса: ПДПУ ім. К.Д,Ушинського, 2002. – Випуск 1-2. – С. 151-155. 7. Гапоненко Л.П. Педагогічні умови формування готовності студентів до іншомовного спілкування // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка, 2002. – Випуск 45. Частина 1. – С. 77-79. 8. Гапоненко Л.П. Імітаційно-ігровий підхід у формуванні готовності студентів до іншомовного спілкування // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського /збірник наукових праць/. – Одеса: ПДПУ ім. К.Д.Ушинського, 2002 – Випуск 4-5. – С. 53-56. |