Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Мороз Лариса Володимирівна. Формування готовності викладачів до виховної роботи зі студентською молоддю у методичній діяльності вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації : Дис... канд. наук: 13.00.04 - 2008.



Анотація до роботи:

Мороз Л.В. Формування готовності викладачів до виховної роботи зі студентською молоддю у методичній діяльності вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти АПН України, Київ, 2008.

Дослідження присвячено проблемі формування готовності викладачів до виховної роботи зі студентською молоддю у методичній діяльності ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній науці та практиці. Обґрунтовано критерії та показники готовності викладачів до виховної роботи, розроблено та експериментально перевірено систему формування готовності викладачів до виховної роботи зі студентською молоддю у методичній діяльності ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. Визначено рівні готовності викладачів до виховної роботи. Здійснене дослідження дозволило визначити організаційно-педагогічні умови реалізації розробленої системи. Розроблено методичні рекомендації щодо використання системи формування готовності викладачів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації до виховної роботи.

Публікації автора:

  1. Мороз Л.В. З досвіду організації конкурсу “Куратор навчальної групи 2000 року” // Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. / Ред. кол.: Б.І. Холод (головний редактор), О.Я. Савченко, О.І. Ляшенко, А.М. Федяєва та ін. – К.: НМЦВО, 2000. – Вип. 27. – С. 120 – 126.

  2. Мороз Л.В. Організація роботи методичного об’єднання кураторів студентських груп // Проблеми освіти: Наук.-метод. зб. / Кол. авт. – К.: Наук.- метод. центр вищої освіти, 2001. – Вип. 26. – С. 123 – 131.

  3. Мороз Л.В. Проблема готовності викладача до виховної роботи у вищих навчальних закладах // Проблеми освіти: Наук.-метод. зб. / Кол. авт. – К.: Наук.-метод. центр вищої освіти, 2004. – Вип. 35. – С. 107 – 114.

  1. Скрипник М.І., Мороз Л.В. Аналітична діяльність методиста вищого навчального закладу І-ІІ рівнів акредитації // Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. / Кол. авт. – К.: Наук.-метод. центр вищої освіти, 2004. – Вип. 36. – С. 294-310.

  2. Мороз Л.В. Модель готовності викладача до виховної роботи зі студентською молоддю у вищому навчальному закладі // Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. / Кол. авт. – К.: Наук.-метод. центр вищої освіти, 2004. – Вип. 37. – С. 230-240.

  3. Мороз Л.В. Формування готовності викладача до гуманізації виховної роботи зі студентською молоддю засобами методичної роботи // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Збірник наукових праць / За заг. редакцією академіка АПН України Євтуха М.Б., укладач – О.М. Михайли-ченко. – Вип. 28. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2004. – С. 117–120.

  4. Діагностика рівня готовності викладачів до виховної роботи зі студентською молоддю: Методичні рекомендації / Укладач: Мороз Л.В. – К.: КУТЕП, 2005. – 90 с.

  5. Мороз Л.В. Формування готовності викладачів до виховної роботи зі студентською молоддю: Методичні рекомендації / За наук. ред. М.І. Скрипник. – К.: КУТЕП, 2007. – 175 с.