Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Прохорова Олена Олександрівна. Формування індивідуального стилю педагогічної діяльності майбутніх інженерів-педагогів : Дис... канд. наук: 13.00.04 - 2008.



Анотація до роботи:

Прохорова О.О. Формування індивідуального стилю педагогічної діяльності майбутніх інженерів-педагогів. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти. – Київ, 2008.

Дисертація містить дослідження теоретико-методологічних і психолого-педагогічних основ формування індивідуального стилю педагогічної діяльності майбутніх інженерів-педагогів. Визначено критерії та показники сформованості індивідуального стилю педагогічної діяльності.

Теоретично обґрунтовано засади формування індивідуального стилю педагогічної діяльності майбутніх інженерів-педагогів, сукупність педагогічних умов формування індивідуального стилю педагогічної діяльності. Розроблено структуру індивідуального стилю педагогічної діяльності та модель його формування у майбутніх інженерів-педагогів. Запропоновано й експериментально апробовано методику формування індивідуального стилю педагогічної діяльності майбутніх інженерів-педагогів.

Публікації автора:

Статті у наукових фахових виданнях

  1. Бакатанова В.Б., Прохорова О.О., Чепурко І.П. Формирование индивидуального стиля педагогической деятельности будущих инженеров-педагогов //Сучасні проблеми методичного аспекту освіти та мистецтвознавства: Зб. наук. пр. / Проблеми сучасного мистецтва і культури. – К.: Наук. світ, 2002. – С. 15 – 21.

  2. Прохорова Е.А. Теоретические предпосылки формирования индивидуального стиля педагогической деятельности будущих преподавателей профессиональных учебных заведений // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: Зб. наук. пр. – Харків, УІПА, 2004. – Вип. 8. – С. 212 – 219.

  3. Воліченко К.В., Прохорова О.О. Аналіз умов та факторів, які впливають на формування індивідуального стилю педагогічної діяльності // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: Зб. наук. пр. – Харків, УІПА, 2005. – Вип. 9. – С. 227 – 234.

  4. Прохорова О.О. Формування індивідуального стилю діяльності майбутніх інженерів- педагогів // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут». Філософія. Психологія. Педагогіка: Зб. наук. пр. – К.: ІВЦ "Політехніка", 2005. – № 2. – Ч. 2. – С.148 – 152.

  5. Прохорова Е.А. Психолого-педагогические основы личностно-ориентированного подхода в обучении будущих инженеров-педагогов // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: Зб. наук. пр. – Харків: УІПА, 2006. – Вип. 13. – С. 270 – 279.

  6. Прохорова О.О. Модель та методика формування індивідуального стилю педагогічної діяльності майбутніх інженерів-педагогів // Розвиток освіти в умовах поліетнічного регіону: Зб. ст. – Ялта: РВВ КГУ, 2007. – Вип. 3. – С. 251 – 261.

  1. Прохорова О.О. Методика формування індивідуального стилю педагогічної діяльності майбутніх інженерів-педагогів // Гуманізація навчально-виховного процесу: Зб. наук. пр. / Заг. ред. проф. В.І. Сипченка. – Слов’янськ: Вид. центр СДПУ, 2007. – Вип. XXXV. – С. 63 – 72.

  2. Лунячек В.Е., Прохорова О.О. Графічна модель індивідуального стилю педагогічної діяльності як завдання підготовки студентів iнженерно-педагогiчних спеціальностей // Наша школа: Науково-методичний журнал – Вип. № 6. - Одеса: Видавництво «Екологія», 2007. – 80 с. – С. 12-15.

Статті у наукових виданнях

  1. Прохорова Е.А. Моделирование процесса формирования индивидуального стиля педагогической деятельности будущих инженеров-педагогов // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія: Зб. ст. – Ялта: РВВ КГУ, 2007. – Вип. 13. – Ч.2. – С. 163 – 171.

Методичні рекомендації

  1. Прохорова О.О. Методика формування основ індивідуального стилю педагогічної діяльності майбутніх інженерів-педагогів: Методичні рекомендації для науково-педагогічних працівників і для студентів інженерно-педагогічних спеціальностей – Харків: Центр оперативної поліграфії ТОВ «Рейтинг», 2006. –76 с.