Анотація до роботи:
Крамаренко Л.І. Формування інтересу до науково-педагогічних знань у майбутніх учителів початкових класів у педагогічному училищі - Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук із спеціальності 13.00.04 теорія і методика професійної освіти. – Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Кіровоград, 2005. У дисертації досліджено проблему формування інтересу майбутніх учителів до науково-педагогічних знань у процесі педагогічної підготовки. Теоретично обґрунтовано сутність і структуру інтересу до науково-педагогічних знань як професійно значущої якості особистості вчителя сучасної початкової школи. Виявлено показники, критерії та охарактеризовано рівні сформованості інтересу майбутніх учителів початкових класів до науково-педагогічних знань. Визначено і науково обґрунтовано організаційно - педагогічні умови, що забезпечують ефективність формування цього особистісного утворення як важливої характеристики професіоналізму в процесі вивчення педагогічних дисциплін. Розроблено програму формування інтересу студентів до педагогічної теорії у процесі педагогічної підготовки, експериментально апробовано ефективність її методичного забезпечення. |