Публікації автора:
В наукових фахових виданнях 1. Мельник Т.С. Етапи формування маркетингової стратегії // Економіка: проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць. Випуск 189: В 5 томах. Том ІІІ. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2004. – С. 715-721. (0,32 друк. арк.). 2. Мельник Т.С. Математична модель формування оптимальної маркетингової стратегії // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2004. - №1. – С. 19-28. (0,64 друк. арк.). 3. Куденко Н.В., Мельник Т.С. Формування маркетингових стратегій росту // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2003. - №2. – С. 32-36. (0,44 друк. арк.) (особисто здобувачу належить 0,38 друк. арк.: дана характеристика основних різновидів маркетингових стратегій росту за напрямами (векторами) росту). 4. Христофор О.В., Мельник Т.С. Стратегічні підходи до формування ресурсозберігаючої логістичної системи // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2003. - №5. С. 31-35. (0,4 друк. арк.) (особисто здобувачу належить 0,16 друк. арк.: уточнене і розкрите поняття конкуренції і конкурентної переваги; визначене місце стратегії ресурсозбереження у забезпеченні конкурентоспроможності продукції та конкурентних переваг підприємства; розроблена математична модель управління витратами у процесі виробництва). 5. Мельник Т.С., Христофор О.В. Логістичні аспекти формування стратегії конкурентних переваг // Економіка: проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць. Випуск 183. Том ІІІ. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2003. – С. 847-856. (0,44 друк. арк.) (особисто здобувачу належить 0,24 друк. арк.: запропоновано поняття конкурентної переваги підприємства; виділені основні сфери конкурентних переваг та їх види; розроблено перелік показників, які забезпечують переваги певної сфери; визначено місце стратегії ресурсозбереження у забезпеченні підприємству переваги за витратами та розроблені шляхи реалізації даної стратегії). 6. Мельник Т.С. Концептуальні основи формування ділової моделі стратегічного розвитку підприємства // Економіка: проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць. Випуск 184. Том І. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2003. – С. 59-68. (0,4 друк. арк.). 7. Мельник Т.С., Христофор О.В. Комплексна оцінка конкурентоспроможності товарів за умов сучасного ринку // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2002. - №5. – С. 23-28. (0,48 друк. арк.) (особисто здобувачу належить 0,36 друк. арк.: обґрунтовано значення організаційних факторів у загальному рівні конкурентоспроможності продукції; удосконалено методику оцінки конкурентоспроможності товарів за організаційними факторами). 8. Мельник Т.С. Шляхи впровадження інноваційної практики на підприємствах України // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2001. - №3. – С. 40-46. (0,64 друк. арк.). В інших виданнях: 9. Христофор О.В., Мельник Т.С. Логістичні основи функціонування підприємств як засіб забезпечення конкурентних переваг // Матеріали традиційної (четвертої) міжнародної наукової конференції студентів і молодих учених „Управління розвитком соціально-економічних систем: глобалізація, підприємництво, стале економічне зростання”. Частина 4. – Донецьк, 2003. – С. 335-338. (0,12 друк. арк.) (особисто здобувачу належить 0,06 друк. арк.: вказані шляхи зростання конкурентоспроможності економіки України; дана характеристика машинобудівного комплексу через основні економічні показники, вказана його роль у загальноекономічному зростанні країни; обґрунтовано необхідність розробки і реалізації конкурентних стратегій підприємствами галузі). 10. Мельник Т.С., Христофор О.В. Розробка маркетингової стратегії конкуренції машинобудівного підприємства // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції „Управління у державі ІІІ тисячоліття”. – Львів, 2003. – С. 166-170. (0,2 друк. арк.) (особисто здобувачу належить 0,16 друк. арк.: уточнене поняття маркетингової стратегії; визначене місце стратегічного маркетингу у структурі маркетингового менеджменту; розглянуто процес формування маркетингової конкурентної стратегії на прикладі досліджуваного підприємства). 11. Мельник Т.С., Христофор О.В Аналіз конкурентних стратегій підприємств відносно їх ринкових позицій // Сборник трудов Международного симпозиума «Наука и предпринимательство». – Винница – Каменец-Подольский, 2003. – С. 65-69. (0,28 друк. арк.) (особисто здобувачу належить 0,24 друк. арк.: розглянуті сучасні підходи до визначення конкурентних переваг підприємства з урахуванням впливу факторів ринкового ризику та формування конкурентної стратегії відповідно до ринкових позицій підприємства). 12. Мельник Т.С., Христофор О.В. Прогнозування обсягів реалізації продукції в залежності від витрат на маркетингові дослідження // Сборник трудов Международного симпозиума «Наука и предпринимательство». – Винница – Каменец-Подольский, 2003. – С. 101-106. (0,2 друк. арк.) (особисто здобувачу належить 0,16 друк. арк.: визначено і охарактеризовано зв’язок між витратами на маркетингові дослідження та обсягами реалізації продукції; побудована математична модель оцінки перспективних обсягів реалізації на основі рівня витрат). 13. Мельник Т.С., Христофор О.В. Використання маркетингового дослідження для стратегічного планування розвитку підприємства // Збірник матеріалів науково-практичної конференції „Промисловий потенціал Вінниччини: сучасний стан та перспективи розвитку”. Частина І. – Вінниця: „Зодчий”, 2002. – С. 81-83. (0,16 друк. арк.) (особисто здобувачу належить 0,12 друк. арк.: вказані основні цілі маркетингово орієнтованого підприємства; наведено механізм використання певних результатів маркетингового дослідження для реалізації підприємством стратегії експансії ринку). 14. Мельник Т.С., Христофор О.В. Маркетингові дослідження: проблеми впровадження в практику діяльності вітчизняних підприємств // Тези доповідей Першої Всеукраїнської науково-практичної конференції „Маркетингові дослідження в Україні”. – Ялта, Луганськ: СНУ, 2001. – С. 104-105. (0,08 друк. арк.) (особисто здобувачу належить 0,06 друк. арк.: обґрунтована необхідність маркетингових досліджень в умовах конкуренції; визначено місце маркетингового дослідження у маркетинговій діяльності підприємств та у стратегічному плануванні). 15. Мельник Т.С., Фесенко О.О. Рекомендації щодо впровадження моделей управління підприємницькими ризиками // Вісник Львівської комерційної академії. Збірник наукових праць (за матеріалами другої Міжнародної економетричної конференції „Економотричні методи і моделі в економіці: теорія і практика”). Серія економічна. Випуск 10. – Львів: Видавництво ЛКА, 2001. – С. 88-94. (0,36 друк. арк.) (особисто здобувачу належить 0,3 друк. арк.: проаналізовані існуючі методи оцінки ризиків; розроблена методика оцінки впливу факторів ризику на конкурентну позицію підприємства). 16. Мельник Т.С., Кавецький В.В. Врахування організаційних факторів в розрахунках конкурентоспроможності товарів // Проблеми та перспективи розвитку економіки України в умовах ринкової трансформації: Збірник: економічний вісник національної гірничої академії України. - №2, т. 2. – Дніпропетровськ: РИК НГА України, 2001. – С. 73-75. (0,08 друк. арк.) (особисто здобувачу належить 0,06 друк. арк.: доповнено перелік факторів і показників конкурентоспроможності товару, удосконалено і поглиблено методику їх оцінки). 17. Мельник Т.С., Мельник В.А. Основні аспекти структурного аналізу галузі і діяльності конкурентів // Материалы научно-практического семинара «Современный бизнес: проблемы, тенденции, перспективы». – Донецк: Бизнес-альянс Донбасса, 2001. – С. 54-56. (0,12 друк. арк.) (особисто здобувачу належить 0,1 друк. арк.: розглянуто сутність процесу формулювання стратегії конкуренції; дано визначення стратегічної групи, складено перелік показників, які її характеризують; охарактеризовано місце дослідження структури галузі для визначення потенційних стратегій конкуренції). 18. Мельник Т.С., Мельник В.А. Шляхи виходу підприємства на внутрішній ринок // Тези доповідей ІV Міжнародної конференції „Маркетинг: теорія і практика”. – Ялта, Луганськ, СДУ, 2000. – С. 22-23. (0,08 друк. арк.) (особисто здобувачу належить 0,06 друк. арк.: деталізовано і уточнено порядок оцінки маркетингових можливостей підприємства у забезпеченні його конкурентоспроможності на внутрішньому ринку). |