Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Психологічні науки / Педагогічна та вікова психологія


Тимощук Ігор Григорович. Формування морально-етичної відповідальності особистості майбутнього практичного психолога: дисертація канд. психол. наук: 19.00.07 / Центральний ін-т післядипломної педагогічної освіти АПН України. - К., 2003.



Анотація до роботи:

Тимощук І.Г. Формування морально-етичної відповідальності особистості майбутнього практичного психолога. - Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія. Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти АПН України. Київ. - 2003р.

У роботі розкрита й описана сутність і структура морально-етичної відповідальності особистості майбутніх практичних психологів, що містить у собі наступні компоненти: морально-етичну рефлексію, морально - етичну мотивацію, морально-етичні цінності, морально-етичну інтуїцію, екзистенціальну відповідальність, альтруїстичні почуття.

Розроблена й апробована методика, що дозволяє діагностувати рівень сформованості морально-етичної відповідальності особистості практичних психологів. В констатуючому експерименті показано, що за традиційних умов професійної підготовки рівень сформованості морально-етичної відповідальності майбутніх фахівців залишається недостатнім.

Запропоновано та впроваджено комплексну корекційно-розвивальну програму формування морально-етичної відповідальності особистості майбутніх практичних психологів, експериментально підтверджено її ефективність.

Публікації автора:

  1. Тимощук І.Г. Практические аспекты формирования морально – этической ответственности у студентов психологов // Проблеми сучасної педагогічної освіти.- Київ, „Педагогічна преса”, випуск 4, 2002. –с.218-222.

  2. Тимощук І.Г. Конституирующие характеристики психотерапевтической деятельности //Материалы 5-х Костюковских чтений. - Киев, №3, 1996.- С.336- 340.

  3. Тимощук І.Г. Методика дослідження рівня морально-етичної відповідальності майбутнього психолога // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – Київ, №4,–2002.- С.158-163.

  4. Тимощук І.Г. Художественная метафора как метод воздействия в психотерапии //Материалы 3-х Костюковских чтений. -Киев, №1, 1994.- С.315-316.

  5. Тимощук І.Г. Безконфликтность как возможный способ жизнеосуществления //Материалы тезисов 3-ей Международной научно - практической конференции. -Киев-Черновцы, 1995. - С.15-16.

  6. Тимощук І.Г. Статус морально-этической ответственности будущего практического психолога в период становления современной психологической культури //Материалы научно-методической конференции профессорско-преподавательского состава Гуманитарного института “Артек”. – Артек, 2000р.-С.85 -88.

  7. Тимощук І.Г. Методическое пособие “Основи психологического консультирования. -Симферополь, 2002р. -18с.

  8. Тимощук І.Г. Психологическая антропология: методическое пособие. Полтавский государственный педагогический университет им. В.Г. Короленко, Кримский психолого-педагогический факультет. -Симферополь, 2000р. -8с.

  9. Тимощук І.Г. Формування моральної відповідальності особистості майбутнього практичного психолога //Педагогічний процес: теорія і практика: збірник наукових праць. -Київ, Видавництво П/П Екмо, випуск 1, 2003. - с.233-241.