Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Єрмакова Світлана Станіславівна. Формування професійно-педагогічних цінностей у майбутніх учителів початкових класів: дисертація канд. пед. наук: 13.00.04 / Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. - О., 2003.



Анотація до роботи:

Єрмакова С.С. Формування професійно-педагогічних цінностей у майбутніх учителів початкових класів . – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. - Південноукраїнський державний педагогічний університет (м.Одеса) імені К.Д. Ушинського, Одеса 2003.

Дисертаційне дослідження присвячено проблемі формування професійно-педагогічних цінностей у майбутніх учителів початкових класів; конкретизовано сутність і структуру означеного феномену; визначено критерії та рівневу характеристику сформованості професійно-педагогічних цінностей у майбутніх учителів початкових класів; розроблено функціональну модель формування професійно-педагогічних цінностей у майбутніх учителів початкових класів, методику діагностики рівнів сформованості професійно-педагогічних цінностей у майбутніх учителів початкових класів, спецкурс «Педагогічний всеобуч з формування професійно-педагогічних цінностей у майбутніх учителів початкових класів», план педагогічного гуртка “Розвитку смислових утворень і ціннісних орієнтацій особистості”, тренінг педагогічної рефлексії, а також навчальний посібник “Аксіологія від А до Я в початковій школі”.

Публікації автора:

1.Бадюл С.С. Сутність, структура та функції професійно-педагогічних цінностей

майбутніх учителів початкових класів // Наша школа. – Одеса, 2002. - №1. – С.16-20.

2.Бадюл С.С. Місце професійно-педагогічних цінностей у структурі особистості майбутнього вчителя початкових класів // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського// Зб. наук .пр. – Одеса, 2002. – Вип.1-2. – С.49-54.

3.Єрмакова С.С. (Бадюл). Діяльнісний фактор визначеності професійно-педагогічних цінностей майбутнього вчителя початкових класів // Наша школа. – Одеса, 2002. - №5. – С.65-68.

4.Бадюл С.С. Діагностика рівня сформованості професійно-педагогічних цінностей майбутніх учителів початкових класів // Наука і освіта. -Одеса, 2002. - №2 – С.71-72.

5.Бадюл С.С. Професійно-педагогічні цінності як психолого-педагогічна основа процесу становлення майбутнього вчителя початкових класів // Рідна школа. -–Київ, 2002. - №6 (869) – С.14-15.

6.Єрмакова С.С. (Бадюл) Проблема формування професійно-педагогічних цінностей у вчителів початкових класів // Пріоритетні напрямки розвитку професійної освіти: Зб. мат. Міжн. наук. - практ. конф. // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім.. К. Д. Ушинського – Одеса, 2002. – Вип.11. – С.266 – 269.

7.Бадюл С.С. Модель спеціаліста // Наша школа. – Одеса, 2001. - №3. – С.19-23.

8.Бадюл С.С. Рівнева характеристика сформованості професійно-педагогічних цінностей майбутніх фахівців // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та вузі: Зб. наук. пр. – Рівне: Волинські обереги, 2002. - Вип..№3. – С.191-194.

9.Бадюл С.С. Специфіка професійно-педагогічних цінностей вчителя початкових класів // Славянский педагогический Собор / Тезисы докладов 1 международного конгреса – Тирасполь, 2002. – С.144-146.

10.Бадюл С.С. (Єрмакова). Усвідомлення значимості професійно-педагогічних цінностей як умова їх успішного формування // Актуальные вопросы совершенствования подготовки конкурентоспособных специалистов в новых социально-экономических условиях: Сб. мат. Междунар. науч.-метод. конф. – Севастополь, 2002. – С.123-126.

11.Єрмакова С.С.(Бадюл) Домінантні характеристики професійно-педагогічних цінностей // Формування національних загальнолюдських ціннісних орієнтацій студентської молоді: Зб. мат. Міжн. наук.-практ. конф. – Київ, 2002. – С.59-62.

12.Єрмакова С.С. Аксіологія від А до Я в початковій школі. Навчальний посібник для студентів педагогічних закладів освіти та вчителів початкових класів загальноосвітніх шкіл. – Одеса: ПНЦ АПН України, 2003. – 196 с.