Анотація до роботи:
Мала Т.В. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з книжкового дизайну у вищих навчальних закладах. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти – Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевчен-ка. – Луганськ, 2008. Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців з дизайну книги у ВНЗ. На основі теоретичного аналізу наукової літератури розкрито сутнісні характеристики професійної компетентності фахівця, вивчено проблему її формування у ВНЗ, виявлено специфіку професійної компетентності дизайнера книги; концептуально визначено сутність і зміст книжкового дизайну як теоретичної основи підготовки компетентних фахівців зазначеної спеціальності; виявлено критерії, показники й рівні сформованості професійної компетентності майбутніх дизайнерів книги, розроблено методику її діагностики; науково обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, які забезпечують ефективність процесу формування професійної компетентності майбутніх фахівців з книжкового дизайну у ВНЗ: 1) орієнтацію студентів на самооцінку власного рівня професійної компетентності; 2) послідовну реалізацію моделі трансформації навчальної діяльності студента у професійну діяльність фахівця; 3) інтегровану міждисциплінарну підготовку майбутніх дизайнерів книги на основі художнього проектування книги. |