Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


385. Яновська Лариса Григорівна. Формування професійної усталеності майбутніх учителів історії у процесі навчання у вищих педагогічних закладах: дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського (м.Одеса). - О., 2004.



Анотація до роботи:

Яновська Л.Г. Формування професійної усталеності майбутніх учителів історії у процесі навчання у вищих педагогічних закладах. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук із спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського (м.Одеса), Одеса, 2004.

У дисертації вперше визначено і науково обґрунтовано педагогічні умови, розроблено та експериментально апробовано модель і методику формування професійної усталеності майбутнього вчителя історії; визначено критерії, ознаки та рівні професійної усталеності майбутніх учителів історії; уточнено та конкретизовано сутність поняття „професійна усталеність” учителя історії; описано процедуру діагностики рівнів професійної усталеності майбутніх учителів історії; проаналізовано одержані результати експериментальної роботи.

Публікації автора:

  1. Яновська Л.Г. Роль педагогічної практики у формуванні професійної усталеності майбутніх учителів // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського / Зб. наук. пр. – Одеса, 2001. - Вип. 7-8. – С.12-15.

  2. Яновська Л.Г. Самостійна робота студентів під час педагогічної практики // Наука і освіта: Науково-практичний журнал Південного наукового центру АПН України. – Одеса, 2001 - № 6. – С.123-125.

  3. Яновська Л.Г. Професійна усталеність як один із важливих факторів в підготовці майбутніх учителів історії // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського / Зб. наук. пр. – Одеса, 2002. – Вип. 10. – Ч.2. – С.204-207.

  4. Яновська Л.Г. Діагностика професійної усталеності майбутніх учителів історії // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського / Зб. наук.пр. – Одеса, 2003. - № 5-6. – С.151-156.

  5. Яновська Л.Г. Оволодіння навичками та вміннями емоційної саморегуляції діяльності студентів-істориків // Вісник Житомирського педагогічного університету імені І.Франка, - Житомир, 2003. - Вип. 12. – С.209-212.

  6. Яновські Л.Г. Методичні рекомендації по проведенню педагогічної практики. - Одеса: ПДПУ ім. К.Д.Ушинського, 2001. – 17с.

  7. Яновська Л.Г. Розвиток комунікативних здібностей майбутніх учителів // Розвиток особистості в системах трудової та професійної підготовки молоді. Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. – Кривий Ріг:„І.В.І.”, 2002. – С.21-24.