Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Психологічні науки / Педагогічна та вікова психологія


Лукаш Едуард Ярославович. Формування психологічної готовності майбутніх аудиторів до професійної діяльності : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. — К., 2007. — 249арк. — Бібліогр.: арк. 190-216.



Анотація до роботи:

Лукаш Е.Я. Формування психологічної готовності майбутніх аудиторів до професійної діяльності. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – „Педагогічна та вікова психологія”. – Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Київ, 2007.

Дисертація присвячена теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування психологічної готовності майбутніх економістів до аудиторської діяльності. У дослідженні проаналізовано структуру психологічної готовності студентів-економістів до проведення аудиту, здійснено психологічний аналіз професійної діяльності аудитора.

Розроблено вихідні принципи особистісного, нормативно-оціночного підходу, професійну і навчально-професійну психограму як основу формування психологічної готовності студентів економічного профілю до аудиторської діяльності, яка містить як мету власне професійну психограму властивостей аудитора, згруповані у компоненти його психологічної готовності, як засоби – особистісно-професійно орієнтовану програму і методику формування компонентів психологічної готовності майбутніх економістів до аудиторської діяльності, і як результат – власне психологічну готовність студентів у єдності та взаємозв’язку її компонентів.

Виявлено особливості формування психологічної готовності студентів-економістів до аудиторської діяльності можна використовувати у підготовці інших фахівців для яких є актуальним чітке усвідомлення правової бази виконання професійної діяльності.

Експериментально перевірена програма і методика формування психологічної готовності студентів-економістів до аудиторської діяльності, підтверджена її ефективність. Обґрунтовано методичні рекомендації щодо підвищення ефективності підготовки студентів-економістів до діяльності аудитора.