Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Історичні науки / Історія науки і техніки


72. Димитрюк Володимир Миколайович. Формування та функціонування мережі залізниць Буковини Австро-Угорського періоду: 1866-1918: дис... канд. іст. наук: 07.00.07 / Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2004.



Анотація до роботи:

Димитрюк В.М. Формування та функціонування мережі залізниць Буковини австро-угорського періоду: 1866-1918. - Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата історичних наук за спеціальністю 07.00.07 – історія науки і техніки. – Центр українознавства Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Київ, 2004.

Дисертація присвячена комплексному дослідженню процесу формування та функціонування мережі залізниць Буковини австро-угорського періоду.

На широкій джерельній базі досліджується історія створення та функціонування залізниць Буковини, аналізуються передісторія залізничного будівництва в Австрії на Буковині (30-50-ті роки ХІХ століття), а також будівництво та функціонування залізниць на Буковині у 60-70-х роках ХІХ століття. Особлива увага приділяється характеристиці спорудження та значенню локальних (місцевих) залізниць австро-царського періоду (1884-1918). Визначено комплекс чинників, які мали вирішальний вплив на формування та функціонування мережі залізниць на Буковині зазначеного періоду. З’ясована економічна характеристика мережі залізниць Буковини: відносини з державою і банками. У роботі, в кожному розділі дисертації висвітлена роль світового залізничного транспорту у процесі формування та функціонування мережі залізниць на Буковині.

Публікації автора:

  1. Димитрюк В.М. До історії формування локальних залізниць Буковини австрійського періоду (1864-1917) // Історія української науки на межі тисячоліть. – 2001. – Вип.6. – С.61-64.

  2. Димитрюк В.М. До історії створення залізниці Львів-Чернівці // Історія освіти, науки і техніки в Україні: Перша конференція молодих вчених та спеціалістів (30 травня 2002 р.): Тези доп. та повідомлень, Київ, 2002. – С.53-54.

3.Димитрюк В.М. Соціально-політичні обставини будування локальних залізниць на Буковині (австро-угорський період) // Історія української науки на межі тисячоліть – 2002. – Вип.7. – С.66-69

4.Димитрюк В.М. Локальні залізниці Буковини австро-угорського періоду: значення, відносини з державою і банками // Історія української науки на межі тисячоліть. – 2002. – Вип.8. – С.104-111.

5.Димитрюк В.М. Локальні залізниці Буковини: початок становлення // Вісник Дніпропетровського університету: історія і філософія науки і техніки. – 2002. – Вип.9. – С.85-87.

6. Димитрюк В.М. Передумови виникнення залізниць на Буковині // ХІХ Міжнародний Київський симпозіум. !4-15 листопада 2002 р. – К., 2002. – С.43-47.

7. Димитрюк В.М. Приватний залізничний транспорт у другій половині ХІХ – початок ХХ ст.: історіографія проблеми // Історія української науки на межі тисячоліть. – 2002. – Вип.9. – С.91-98.

8. Димитрюк В.М. Залізничний транспорт на Буковині (в кінці ХІХ – на початку ХХ ст.) // Восьма конференція молодих істориків освіти, науки і техніки України: 23 травня 2003 р., м.Київ. – Київ, 2003. – С.58 - 62.

9. Димитрюк В.М. Акціонерні залізничні товариства Буковини австро-угорського періоду // Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем: техніка, технологія, економіка і управління: Тез. доп. Першої науково-практичної конференції. Ч.2. Економіка і управління. – Київ, 2003. – С.174-176.

Анотації