Анотація до роботи:
Тишакова Л.Т. Формування технологічної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04. – теорія і методика професійної освіти. – Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка, 2005. Дисертацію присвячено проблемі формування технологічної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови у процесі професійної підготовки. Визначено психолого-педагогічні умови формування технологічної компетентності майбутнього фахівця іноземної мови. Побудована теоретична особистісно орієнтована модель технологічної компетентності майбутнього спеціаліста іноземної мови. На основі такої моделі створена система підготовки студентів для здійснення професійної діяльності на різних етапах системи неперервної освіти (дитячий садок – початкова школа – середня загальноосвітня школа – гімназія тощо), що детермінована взаємодією особистісного, когнітивно-творчого та лінгво-дидактичного компонентів. Автором експериментально доведено, що високий рівень сформованості технологічної компетентності можна досягти у процесі професійної підготовки студентів на основі розробленої моделі, її поетапного використання у створеному технологізованому педагогічному середовищі. Протягом усіх етапів експерименту формувалися професійні якості особистості, креативно-технологічні здібності, мислення, технологізована рефлексія. |