Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Хмельковська Світлана Володимирівна. Формування творчого потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки : дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). - О., 2005.



Анотація до роботи:

Хмельковська С.В. Формування творчого потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського (м. Одеса), Одеса 2005.

У дисертації досліджено проблему формування творчого потенціалу майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки; уточнено і науково обґрунтовано поняття “творчий потенціал учителів іноземних мов”; визначено сутність і структуру творчого потенціалу майбутніх учителів іноземних мов; встановлено критерії, показники (творчі здібності: комунікативні, дослідницькі, дидактичні, рефлексійні; творчі вміння: проблемне бачення, вміння аналізувати, інтегрувати, синтезувати, здатність до міжособистісного спілкування, фантазія; творче мислення: критичність, дивергентність, легкість асоціювання, творча уява; спрямованість на творчу діяльність: позитивне уявлення про себе, творчий інтерес, допитливість, потяг до нової інформації, до нестандартних дій) та рівневу характеристику сформованості творчого потенціалу майбутніх учителів-філологів. Теоретично обґрунтовано й експериментально апробовано модель та методику формування творчого потенціалу майбутніх учителів іноземних мов засобами методу проектів і професійно-комунікативного навчання.

Публікації автора:

1. Хмельковська С.В. Роль дидактичної гри у розвитку творчого стилю діяльності майбутніх учителів іноземної мови // Педагогічні науки: Зб. наук. пр. – Випуск 32. – Частина 2. – Херсон: Видавництво ХДПУ, 2002.– С.134-137.

2. Хмельковская С.В. Метод проектов как способ развития методической компетенции будущих учителей иностранного языка // Вересень: Науково-методичний, інформаційно-освітній журнал. – 2004. – № 3-4 (29-30). – С.137-141.

3. Хмельковська С.В. Роль професійно-спрямованого навчання у розвитку педагогічних здібностей майбутніх учителів іноземних мов // Педагогічні науки: Зб. наук. пр. – Випуск 37. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2004. – С.311-315.

4. Хмельковская С.В. Интенсификация обучения иностранному языку при помощи языковых игр // Південний архів (Філологічні науки): Зб. наук. пр. – Випуск Х-ХІ. – Херсон: ХДПУ, 2000. – С.125-128.

5. Хмельковская С.В. Метод проектов как способ развития творческого профессионализма у будущих учителей иностранного языка //Матеріали регіональної науково-практ. конф. “Мова. Суспільство. Культура.”. – Херсон: ХДПУ, 2002. – С.120-126.

6. Хмельковская С.В. Проблеми развития педагогического творчества на занятиях по иностранному языку // Текст і методика його аналізу: Зб. наук. ст. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2003. – С.171-175.

7. Хмельковська С.В. Діагностика творчих здібностей майбутніх учителів іноземних мов // Підготовка майбутніх учителів початкових класів до педагогічної діяльності на основі змісту освіти і сучасних педагогічних технологій: Матеріали міжнар. науково-практ. конф. – Дрогобич, 2004. – С.69-74.

8.Хмельковська С.В. Творчий потенціал лексики іноземної мови: Зб. наук. пр. – Дніпропетровськ: Видавництво ДНУ, 2005.– Вип. 23.– С. 205-213.