Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Демидова Віола Григорівна. Формування в майбутніх педагогів прогностичного компонента професійної діяльності: Дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2001. - 197арк. - Бібліогр.: арк.161-183.



Анотація до роботи:

Демидова В.Г. Формування у майбутніх педагогів прогностичного компонента професійної діяльності. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. –Південноукраїнський державний педагогічний університет (м. Одеса) імені К.Д. Ушинського, 2001.

У дисертації проаналізовано стан проблеми підвищення ефективності підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності. Обґрунтовано доцільність її вирішення шляхом формування прогностичного компонента професійно-педагогічної діяльності. Встановлено, що прогностичний компонент є проявом технологічного підходу до вирішення завдань професійної діяльності. Цей компонент діє у пізнавальній сфері цієї діяльності та пов’язаний із створенням ідеального плану цієї діяльності, вибором найбільш продуктивних засобів досягнення її мети. Встановлено психологічні засади, на яких відбувається формування прогностичного компонента, педагогічні умови, відтворення яких забезпечує формування цього компонента під час навчання у вищому навчальному закладі. Визначено вплив індивідуальних особливостей майбутніх педагогів та моделей організації навчального процесу на його ефективність.

Публікації автора:

  1. Демидова В.Г. Резервы повышения качества профессиональной деятельности учителя. - “Наука і освіта”. – 1999. - №3-4. – с. 19-20.

  2. Демидова В.Г. Зміст прогностичного компонента професійної діяльності вчителя і фактори його розвитку / Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського // Зб. наук. пр. – Одеса, 1999. – Вип. 6-7. – с. 84-87.

  3. Демидова В.Г. Прогнозування як передумова реалізації педагогом диференційованого підходу в навчальному процесі. - Педагогічні науки // Зб. наук. пр. – Херсон, 2000. – Вип.15. – с. 238-242.

  4. Демидова В.Г. Готовність до прогнозування як складова якості професійної діяльності вчителя. - “Наша школа”. – 2000. - №2-3. – с. 46-48.

  5. Демидова В.Г. Содержание прогностического компонента в деятельности учителя.- “Світ знань”.- 1999.- № 1-2. – с. 20 – 23.

  6. Демидова В.Г. Роль прогностичного компонента в професійній діяльності вчителя / Проблеми музично-естетичного виховання підростаючого покоління на сучасному етапі // Матер. наук.-практ. конф. – Кіровоград, 1999. – с. 100-102.

  7. Демидова В.Г. Прогнозирование как компонент профессионального мастерства современного педагога. - Проблеми сучасної педагогічної освіти // Педагогіка і психологія. – Киев, 2000. – Вип.2. – ч.1. – с. 145-148.