Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


235. Мунтян Іван Савелійович. Гендерний підхід у професійній підготовці студентів вищих педагогічних закладів: дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського (м. Одеса). - О., 2004.



Анотація до роботи:

Мунтян І.С. Гендерний підхід у професійній підготовці студентів вищих педагогічних закладів. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського (м.Одеса), Одеса, 2004.

У дисертації досліджено проблему інтеграції гендерного підходу в професійну підготовку студентів вищих педагогічних закладів. Визначено провідні позиції науковців щодо розуміння феномену «гендер». Виявлено сутність гендерного підходу, передумови та джерела його виникнення і розвитку. Узагальнено набутий передовий досвід щодо інтеграції гендерного підходу в національну систему вищої педагогічної освіти. Теоретично обґрунтовано педагогічні умови, що зумовлюють ефективність інтеграції гендерного підходу в професійну підготовку студентів. Експериментально апробовано технологію формування гендерної компетентності студентів вищого педагогічного закладу.

Публікації автора:

1.Мунтян И.С. Об особенностях профессионального становления личности будущего специалиста //Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Одеса, 2001.- Спецвипуск. - С.34-39.

2.Мунтян І.С. Щодо сутності сучасної концепції організації професійної підготовки майбутніх учителів //Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Одеса, 2002. – Вип.4-5. – С.139-141.

3.Мунтян І.С. Визначення феноменів “гендер” і “гендерна педагогіка” у науковій літературі //Вісник Одеського інституту внутрішніх справ: Науковий журнал. – Одеса, 2003. - №4. – С.224-228.

4.Мунтян І.С. Щодо актуальності впровадження гендерного підходу в процес професійної підготовки студентів вищих педагогічних закладів освіти //Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Одеса, 2004. – Вип.1-2. – С.63-67.

5.Мунтян И.С. Активизация учебно-профессиональной деятельности студентов в процессе овладения основами гендерных исследований //Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Одеса, 2004. – Вип.1-2. – С.71-75.

6.Мунтян И.С. К вопросу о понимании сущности личностно-ориентированной парадигмы профессионального образования учителя //Пріоритетні напрямки розвитку професійної освіти /Мат. міжн. наук.-практ. конф. //Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім.К.Д.Ушинського: Зб. наук. пр. – Одеса, 2002. – Вип.10. – Ч.1. - С.132-135.

7.Мунтян И.С. Теория и практика формирования готовности будущих учителей к профессиональной деятельности в контексте идей гендерного подхода //Сучасні технології професійної підготовки учителів іноземних мов: Мат. міжн. наук.-практ. конф. – Ізмаїл, 2002. – С.44-47.

8.Мунтян И.С. К вопросу о необходимости реализации принципа профессиональной направленности обучения будущих специалистов в педагогическом вузе //Проблеми розвитку педагогіки вищої школи в ХХI столітті: Теорія і практика /Мат. Всеукр. наук.-практ. конф. – Одеса: НДРВВ ОЮІ НУВС, 2002. – Ч.1. Сучасні тенденції розвитку професійної педагогіки. - С.210-213.

9.Мунтян И.С., Осипова И.В. и др. Совершенствование физического воспитания студентов педагогического университета //Вопросы реабилитации /Мат. межд. научн.-практ. конф. - Одеса, 2000. – С.58.

10.Мунтян І.С., Коноваленко Т.В. Активні методи навчання та контролю як оптимізуючий фактор професійної підготовки майбутніх фахівців //Аспекти тестового контролю при застосуванні модульно-рейтингової системи навчання /Мат. міжв. наук.-метод. конф. - Одеса, 2002. - С.83-87.

11.Мунтян И.С. Формирование творческой личности педагога в русле идей гендерного подхода //2 Cлавянские педагогические чтения /Тез. докл. межд. научн.-практ. конф. – Тирасполь, 2003. – С.29-31.

12.Мунтян И.С. Об особенностях интеграции гендерного подхода в отечественную систему высшего педагогического образования //Мат. межв. научн.-практ. конф. - Одеса, 2003. – С.57-59.

13.Мунтян І.С.Щодо впровадження гендерно орієнтованої технології професійної підготовки студентів вищого педагогічного закладу освіти /Мат. міжв. наук.-практ. конф. - Одеса, 2004. – С.44.