Публікації автора:
1. Норкіна О.Ф. Спорідненість гуманістично-спрямованих педагогічних ідей у творчій спадщині М.П.Драгоманова, І.С. Русової, як джерело сучасної інноваційної практики викладання в школі // Теоретичні питання освіти та виховання. Збірник наукових праць . – К.: Вид. центр КДЛУ, 2000. – Вип. №9. – С.121-124. 2. Норкіна О.Ф. Гуманізація – шлях реформування природничо-математичних дисциплін // Теоретичні питання освіти та виховання. Збірник наукових праць. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2001. – Вип. №16. – С.77-80. 3. Норкіна О.Ф. Комунікативний компонент навчального процесу як основа ефективності гуманістичного викладання і учіння // Соціалізація особистості. Педагогічні науки. – К.: Логос, 2002. – Т.XVII. – С.168-179. 4. Норкіна О.Ф. Теоретичні засади визначення поняття “Гуманізму” як педагогічної категорії // Теоретичні питання освіти та виховання. Збірник наукових праць. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2003. – Вип. №24. – С.64-66. 5. Норкіна О.Ф. Принцип інтегрування фундаментального, історико-краєзнавчого, культурологічного та наукового змісту як засіб гуманізації предметів природничого циклу // Соціалізація особистості. Педагогічні науки. – К.: Логос, 2003. – Т.ХХ. – С.96-112. 6. Норкіна О.Ф. Впровадження досвіду гуманітаризації та гуманізації навчання природничих дисциплін у практику загальноосвітньої школи. Методичні рекомендації. – К.: Видавничо-поліграфічний центр “Київський університет”, 2003. - 58с. |