Анотація до роботи:
Миценко В.І. Індивідуальний підхід до виховання дітей у педагогічній спадщині Г. Спенсера (1820–1903 рр.). – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01. – загальна педагогіка та історія педагогіки. – Криворізький державний педагогічний університет, Кривий Ріг, 2003. Кандидатське дослідження присвячене проблемі індивідуального підходу до виховання дітей у педагогічній концепції Г. Спенсера. У дисертації розглядаються теоретичні основи індивідуального підходу до виховання дітей у спадщині Г. Спенсера. Розкриваються думки філософа про значення індивідуального підходу до виховання дітей, філософські, соціологічні та психологічні основи його педагогічної концепції, саморозвиток особистості дитини, роль батьків у вихованні дітей, природний підхід до розумового, морального та фізичного виховання. Аналізується і розкривається практичний досвід вченого-педагога, а також його теоретичні основи педагогічної концепції, визначаються основні періоди життя і творчої спадщини англійського філософа, його вплив на реформування освіти Європи та Англії наприкінці ХІХ століття, доводяться необхідність творчого використання в умовах сучасної освіти й дошкільного закладу. |