Публікації автора:
Публікації у фахових виданнях 1. Дейнега О.В., Підцерковна (Дейнега) І.О., Кульпач О.П. Оптимізація інформаційних потоків виробничого підприємства як засіб забезпечення функціонування логістичної системи // Вестник Харьковского Государственного Политехнического университета. – Вып. 122, ч.2. – Харьков: ХГПУ, 2000. – С. 214-217 (Особистий внесок здобувача: подано теоретичні основи структуризації інформаційних потоків підприємства). 2. Дейнега О.В., Підцерковна (Дейнега) І.О. Корисність в управлінні виробничим споживанням основних засобів // Вісник Національного університету “Львівська політехніка” “Проблеми економіки та управління”. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2000. – №391. – С. 206-210 (Особистий внесок здобувача: подано теоретичні основи оцінювання корисності основного засобу в умовах перехідної економіки). 3. Підцерковна (Дейнега) І.О. Організаційно-економічні аспекти захисту комерційної інформації на підприємстві // Вісник Рівненського державного технічного університету” “Економіка”. – Рівне: Рівненський державний технічний університет, 2000. – Вип. № 5 (7). – С. 142-147. 4. Підцерковна (Дейнега) І.О. Взаємозв’язок комерційної інформації з логістичними потоками підприємства // Вісник Національного університету “Львівська політехніка” “Логістика”. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2001. – № 416. – С. 319-323. 5. Підцерковна (Дейнега) І.О. Науково-теоретичні аспекти сучасного трактування змісту комерційної інформації // Науково-технічний збірник Української академії друкарства.– Львів: Українська академія друкарства, 2001. – Вип. 4. – С. 164-167. 6. Патора Р., Леонтьев С., Дейнега І.О. Інтегроване управління в логістичних системах // Вісник Національного університету “Львівська політехніка” “Логістика”. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2003. – № 472. – С. 545-550 (Особистий внесок здобувача: сформовано принципи прийняття оптимального рішення стосовно реалізації операційної функції в діяльності транспорту). 7. Дейнега І.О. Вплив ринкових факторів на виробниче споживання основних засобів підприємства // Вісник Національного університету “Львівська політехніка” “Логістика”. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2003. – № 494. – С. 190-197. 8. Дейнега І.О., Крикавський Є.В. Ефективна кадрова політика як складова інформаційної безпеки підприємства // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Інноваційний розвиток економіки Збірник наукових праць – Львів: Інститут регіональних досліджень, 2003. – Вип. 6 (XLIV), ч.3. –– С. 203-214. (Особистий внесок здобувача: узагальнено законодавчі акти, нормативні документи, господарсько-правові акти, що можуть діяти в сфері захисту інформації на підприємстві). 9. Дейнега О.В., Дейнега І.О. До питання про генезис основних дефініцій із маркетингової товарної політики // Вісник Національного університету “Львівська політехніка” “Логістика”. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2004. – № 499 . – С. 31-36 (Особистий внесок здобувача: визначено основні відмінності інформації в якості товару, ідентифіковано поняття “ємкість” та “насиченість” ринку, “конкурентноздатність” та “конкурентоспроможність”, “товарний асортимент” та “товарна номенклатура”, “товарний знак” та “товарна марка”). 10. Дейнега І.О. Інформаційне супроводження споживання основних засобів на підприємствах // Регіональна економіка. – 2004. – № 4 (34). – С. 181-187. 11 Дейнега И.А., Патора Р. Информационное обеспечение рационального использования ресурсов предприятий // Инновационное развитие топливно-энергетического комплекса: проблемы и возможности / Под общ. ред. Г.К. Вороновского, И.В. Недина. – К.: Знания Украины, 2004. – С. 343-346 (Особистий внесок здобувача: ідентифіковано показники якості інформації, визначено роль зовнішньої інформації в оптимізації споживання основних засобів, досліджено асиметрію інформаційних потоків продавець-споживач в залежності від типу ринку). Матеріали і тези конференцій 12. Підцерковна (Дейнега) І.О. Комерційна інформація як компонента економічної системи підприємств // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: Тези доповідей ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (9-1 листопада 2000 р.). – Львів: Національний університет “Львівська політехніка”, 2000. – С. 234-236. 13. Дейнега О.В., Підцерковна (Дейнега) І.О. Інтеграція комерційної інформації з логістичною системою підприємства // Маркетинг: теорія і практика: Матеріали V міжнародної науково-практичної конференції (25-26 травня 2001 р.). – К.: КНЕУ, 2001. – С. 61-62 (Особистий внесок здобувача: структуровано інформаційний логістичний потік конкретного підприємства). 14. Дейнега І.О., Кіндій М.В. Форми реалізації товарної політики підприємства // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: Тези доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції (7-9 листопада 2002 р.). – Львів: Національний університет “Львівська політехніка”, 2002. – С. 98-99. (Особистий внесок здобувача: конкретизовано зміст понять “модернізація” та “оновлення”). 15. Дейнега І.О. Товарна марка у маркетинговій діяльності підприємства: прикладний аспект // Матеріали звітної науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу та студентів Рівненського інституту слов’янознавства Київського славістичного університету. Секція „Економіка та підприємництво” (17-19 квітня 2002 р.). – Рівне: РДГУ, 2002. – С.18-22. 16. Дейнега І.О. Роль комерційної інформації у прийнятті управлінських рішень // Матеріали звітної науково-практичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників і студентів Рівненського державного гуманітарного університету факультету документальних комунікацій та менеджменту. Секція „Економічна кібернетика” та “”Економіка та менеджмент”. – Рівне: РДГУ, 2002. – С. 39-41. 17. Дейнега І.О., Янчилік Н.Л. Прикладне використання товарної марки у господарській діяльності підприємства // Розвиток внутрішнього ринку – вирішальний фактор соціально-економічного зростання: Тези доповідей Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (22-23 квітня 2003 р.). – Київ: Київський національний торговельно-економічний університет, 2003. – С. 56-59. (Особистий внесок здобувача: розкрито зміст окремих ринкових характеристик продукту, які забезпечують зростання його корисності). 18. Крикавський Є.В., Дейнега І.О. Інформація в інформаційних системах менеджменту: понятійний і вартісні аспекти // Фінансовий і банкфівський менеджмент: досвід та проблеми: Тези доповідей і виступів V міжнародної наукової конференції студентів і молодих вчених. – Донецьк: Донецький національний університет, 2003. – С. 263-264. (Особистий внесок здобувача: визначено роль інформації у процесі управління підприємством; риси інформації як ресурсу, фактору виробництва та товару). 19. Дейнега І.О., Дейнега О.В. Інформаційні аспекти управління виробничим споживанням основних засобів // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: Тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції (7-9 жовтня 2004 р.). – Львів: Національний університет “Львівська політехніка”, 2004. – С. 88-90 (Особистий внесок здобувача: ідентифіковано поняття “інформаційні потреби” та визначено фактори впливу на них в процесі споживання основних засобів, проаналізовано вторинні джерела інформації стосовно споживання основних засобів). 20. Дейнега О.В., Дейнега І.О. Вплив кон’юнктурних параметрів ринку на споживання основних засобів // Маркетингові дослідження в Україні: Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (25-28 травня 2004 р.). – Київ: Київський національний торговельно-економічний університет, 2004. – С. 28-29. (Особистий внесок здобувача: встановлено зв’язок між попитом і споживанням основних засобів). |