Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Соціологічні науки / Спеціальні та галузеві соціології


Марікян Світлана Володимирівна. Інноваційні трансформації інституту освіти як фактор оптимізації формування творчої особистості (соціологічний аналіз) : дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Харківський соціально-економічний ін-т. — Х., 2007. — 234арк. — Бібліогр.: арк. 178-190.



Анотація до роботи:

Марікян С.В. Інноваційні трансформації інституту освіти як фактор оптимізації формування творчої особистості ( соціологічний аналіз). - Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата соціологічних наук за спеціальністю 22.00.04 – спеціальні та галузеві соціології. – Харківський національний університет внутрішніх справ. –Харків, 2007.

У дисертації розглядається освіта як складна багаторівнева структура, автор аналізуються інноваційні механізми, що забезпечують підвищення ефективності її функціонування та розвитку.

Визначено протиріччя між різними рівнями системи освіти, зокрема потребами школярів в такому рівні підготовки, який при бажанні дозволяв би бути конкурентоспроможним при вступі до вищого навчального закладу і забезпечував підготовленість до навчання у вузі, швидку адаптацію до його вимог, скорочення періоду професійної соціалізації тощо, і відсутністю таких можливостей у сьогоденні.

Запропоновані шляхи оптимізації управління інноваційними змінами в інституті освіти, зокрема впровадження соціального аудиту як управлінської технології діагностику, що охоплює контроль за впровадженням інновацій, їх впливу на навчальний процес та формування творчої особистості.

Публікації автора:

  1. Марікян С.В. Освіта – шлях до національного відродження // Харьковские социологические чтения –98: Сборник научных работ. – Харьков: ЦЭПП «Радар», 1998. – С. 380–383.

    Марикян С.В. Гуманизация образования – выход из кризиса в условиях трансформации общества // V Міжнародна науково-практична конференція “Роль науки, релігії та суспільства у формуванні моральної особистості”. – Донецьк, 1999. – С.103–105.

    Марикян С.В. Гуманитарное образование как фактор гуманизации управления обществом // Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні проблеми гуманізації та гармонізації управління”. Тези доповідей – Харків: Харківський національний університет ім. В.Н.Каразіна, Українська інженерно-педагогічна академія. - 2000. – С.46.

    Марікян С.В. Зарубіжний досвід моделі просвіти: взірець наслідування чи тупиковий шлях? // Матеріали 2-ї Міжнародної міждисциплінарної науково-практичної конференції “Сучасні проблеми науки та освіти”. У 2-х ч. Ч.2. – Харків: Українська Асоціація „Жінки в науці та освіті”, Харківський національний університет ім.. В.Н.Каразіна. - 2001. - С.29-30

    Марикян С.В. Социальные проблемы и противоречия современной системы образования // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції “Сучасні проблеми управління”. - К.: ІВЦ „Політехніка”, 2001. – С.229-231.

    Марікян С.В. Відродження української культури і трансформація системи освіти – шлях до збереження національного інтелекту // Вестник Международного Славянского университета. Серия „Социология”. - № 4. - Харьков, 2001. – С.22-24.

    Марикян С.В. Образование как механизм формирования личности // Вестник Международного Славянского университета. Серия „Экономика Социология”. - №2. - Харьков, 2002. – С.64-67.

    Марикян С.В. Демократизация системы образования как предмет социологического анализа // Матеріали II Міжнародної наукової конференції “Розвиток демократії та демократична освіта в Україні” канадсько-українського проекту „Демократична освіта”. - К.: Ай Бі, 2003. – С.640-649.

    Марикян С.В. Гуманитарное образование: перспективы развития // Матеріали 4-ї Міжнародної міждисциплінарної науково-практичної конференції «Сучасні проблеми науки та освіти». - Харків: Українська Асоціація „Жінки в науці та освіті”, Харківський національний університет ім.. В.Н.Каразіна. - 2003.– С.226.

    Марикян С.В. Реформа образования: советский и современный украинский контекст// Вісник Міжнародного Слов’янского університету. Серія «Соціологічні науки». Т.VII.- № 1 . - Харьков, 2004. – С.32-35.

    Марикян С.В. Профсоюзное образование в Украине в условиях социального партнерства// Международная научно-практическая конференция „Проблемы региональной политики и территориального развития: социально-экономические и правовые аспекты. - М. :Академия труда и социальных отношений.- 2005. – С.167 -172.

    Марікян С.В. Інновації як фактор розвитку освіти // Матеріали 6-ї Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні проблеми гуманізації та гармонізації управління”. - Харків: Українська Асоціація „Жінки в науці та освіті”, Харківський національний університет ім.. В.Н.Каразіна. - 2005. – С.66.

    Марікян С.В. Інноваційна діяльність як спосіб розвитку освіти // Гуманітарний часопис: Збірник наукових праць. – Харків: ХАІ. - 2005.- № 4. – С.56-61.

    Марикян С.В. Философия образования в проблемном поле социальной философии// Науковий вісник. Серія «Філософія» / Харківський національний педагогічний університет ім.. Г.С. Сковороди.- Харків: «ОВС», 2005.- Вип.19. - С.35-44.

    Марікян С.В. Інновації як спосіб розвитку управлінської культури в освіті// Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні проблеми управління» (29-30 листопада 2005р., м. Київ). – К.: ВПІ ВПК «Політехніка», 2005. – С.213-214.

    Марікян С.В. Інноваційна трансформація освітнього простору // Наукові записки Харківського університету Повітряних Сил. Соціальна філософія, психологія. – Харків: ХУПС, 2005. – Вип..3 (24). - С.163-172.

    Марикян С.В Сфера образования Украины в контексте глобализации// Матеріали Міжнародної науково-теоретичної конференції «Ідентичність у сучасному вимірі». - Донецьк, 2006. - 402 с.