Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Політичні науки / Політичні інститути, етнополітична конфліктологія, національні та політичні процеси і технології


28. Долгов Володимир Михайлович. Інституціоналізація політичної реклами в Україні у контексті сучасних комунікаційних технологій: дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Миколаївський держ. гуманітарний ун-т ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2004.



Анотація до роботи:

Долгов В.М. Інституціоналізація політичної реклами в Україні у контексті сучасних комунікаційних технологій. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата політичних наук за спеціальністю 23.00.02 – політичні інститути та процеси. Миколаївський державний гуманітарний університет ім. Петра Могили, Миколаїв, 2004.

Наукове дослідження спрямовано на аналіз та синтез формування і функціонування політичної реклами в Україні, з метою удосконалення її складових елементів і окреслення новітніх тенденцій для її якісного розвитку.

Задля реформування сучасної політичної рекламістики розглянуто досвід зарубіжних і вітчизняних рекламних кампаній, запропоновано алгоритм ефективної рекламної кампанії.

У роботі представлений комплексний підхід до регуляції небезпечного інформаційного впливу політичної реклами, до формування іміджу політичного актора, до функціонування вітчизняних рекламних технологій.

Дисертація містить теоретичні висновки і практичні рекомендації щодо модернізації політичної реклами в українській площині через удосконалення виборчого законодавства, політичної культури, функціонування влади політичної еліти.

Публікації автора:

1. Долгов В.М. Історичні трансформації політичної реклами //Перспективи. – 2003. – № 4 (24). – С. 33-39.

2. Долгов В.М. Анатомія політичної рекламної кампанії // Держава і право: Збірник наукових праць. Юридичні і політичні науки. Випуск 24. – К.: Ін-т держави і права ім. В.М. Корецького НАН України, 2004. – С. 625-630.

3. Долгов В.М. Місце політичної реклами в концепції інформаційного суспільства //Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. Вип. 6. – К. – Миколаїв, 2004. – С. 267-278.

4. Долгов В.М. “MULTUM, NON MULTA” (Важное в немногом) //Информационный бюллетень – Одесса: Одесская обл. коллегия адвокатов. – 2004. – № 1. – С. 33-42: 2004. – № 2. – С. 30-38.

Долгов В.М. Возвращаясь к истокам //Информационный бюллетень – Одесса: Одесская обл. коллегия адвокатов. – 2002. – № 3. – С. 40-41; 2003. – № 1. – С. 47-48; 2003. – № 2. – С. 52-54.