Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Теорія і методика професійної освіти


Прокоф'єва Марина Юріївна. Інтеграція педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів і вчителів початкових класів. : Дис... канд. наук: 13.00.04 - 2008.



Анотація до роботи:

Прокоф’єва М.Ю. Інтеграція педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів і вчителів початкових класів. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського. – Одеса, 2008.

У дисертаційному дослідженні розкрито та обґрунтовано сутність понять «інтеграційні процеси», «педагогічна інтеграція», «інтегративно-педагогічна діяльність», «фахівець інтегративного профілю». Проаналізовано етапи розвитку й методологічні концепти інтеграційно-освітніх процесів. Розроблено й експериментально апробовано модель інтегративної підготовки майбутнього вихователя дошкільних закладів – учителя початкових класів. Визначено етапи (мотиваційний, інформаційно-методичний, функціонально-інструментальний, ціннісний, оцінно-рефлексивний), критерії (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний, рефлексивний) та їх показники й рівні (репродуктивний, творчо-репродуктивний, творчий) професійно-педагогічної готовності фахівця до інтегративної діяльності. Визначено й теоретично обґрунтовано педагогічні умови інтегративної педагогічної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів – учителів початкових класів.

Публікації автора:

  1. Прокофьева М.Ю. Интегрированный подход в организации непрерывной профессионально-педагогической подготовки специалиста // Проблеми сучасної педагогічної освіти: Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей: Вип. 10. Ч. 2. – Ялта: РВВ РВНЗ КГУ, 2006. – С. 78-85.

  2. Прокофьева М.Ю. Преемственность в формировании специальных умений будущих педагогов // Проблеми сучасної педагогічної освіти: Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей: Вип. 9. Ч. 2. – Ялта: РВВ РВНЗ КГУ, 2006. – С. 68-75.

  3. Прокоф’єва М.Ю. Становлення інтеграційного знання фахівця // Рідна школа. – 2006. – № 7 (918). – С. 10-13.

  4. Прокофьева М.Ю. Межпредметная интеграция как принцип университетского образования // Вісник Луганського національного педагогічного університету ім. Т.Шевченка. – 2006. – № 4 (99). – С. 232-241.

  5. Прокофьева М.Ю. Интеграция профессиональных знаний как фактор повышения качества подготовки специалиста // Вісник Луганського національного педагогічного університету ім. Т.Шевченка. – 2006. – № 2 (97). – С. 148-157.

  6. Прокоф’єва М.Ю. Інтеграція навчальної і виховної роботи у вузі як чинник успішної соціалізації студентської молоді // Вісник Житомирського державного університету ім. І.Франка. – 2005. – № 24. – С. 202-205.

  7. Прокоф’єва М.Ю. Інтеграційні процеси та модернізація вищої освіти України // Проблеми сучасної педагогічної освіти: Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей: Вип. 8. Ч. 2. – Ялта: РВВ КГУ, 2005. – С. 165-170.

  8. Прокофьева М.Ю. Профессионально-педагогическая компетентность как интегральная характеристика будущего педагога // Проблеми сучасної педагогічної освіти: Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей: Вип. 7. Ч. 2. – Ялта: РВВ КДГІ, 2005. – С. 89-96.

  9. Прокофьева М.Ю. Теоретические основы построения интегративных курсов // Проблеми сучасної педагогічної освіти: Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей: Вип. 6. Ч. 1. – Ялта: РВВ КДГІ, 2004. – С. 294-298.

  10. Прокофьева М.Ю. Интегративная роль педагогических дисциплин в подготовке учителя начальных классов // Зб. наук. праць. Педагогічні науки. – Випуск 26. – Херсон: Айлант, 2002. – С. 90-93.

  1. Прокофьева М.Ю. Интеграционные процессы в системе высшего педагогического образования. // Проблеми сучасної педагогічної освіти: Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей. Ч. 2. – К.: Пед. преса, 2000. – С. 106-109.

  2. Прокоф’єва М.Ю. Формування інформаційної культури особистості педагога в умовах модернізованої інтегрованої освіти // Творческая личность педагога как условие инновационных процессов в начальном и дошкольном образовании: Материалы межвуз. научно-практич. конф., 29 марта 2007 г. – Ялта: РИО РВУЗ КГУ, 2007. – С. 18-24.

  3. Прокофьева М.Ю. Активные методы обучения как интегративный фактор формирования дидактических умений // Матеріали ІІ Міжнар. науково-практ. конф. «Сучасні наукові дослідження – 2006», 20-28 лютого 2006 р. – Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2006. – Педагогічні науки. – Т. 10. – С. 62-64.

  4. Прокофьева М.Ю. Интеграция теоретической и практической составляющих общепедагогической подготовки учителя // Сб. науч. тр. по материалам научно-практ. конф. «Современные проблемы и пути их решения в науке, транспорте, производстве и образовании», 15-25 декабря 2005 г. – Одесса, 2005. – С. 62-64.

  5. Прокоф’єва М.Ю. Інтеграція як принцип конструювання сучасного змісту професійно-педагогічної освіти // Вестник Херсонского национального технического университета. – 2005. – № 23. – С. 244-249.

  6. Прокоф’єва М.Ю. Професійна компетентність майбутнього вчителя як інтегральна характеристика // Удосконалення професійної підготовки вчителя початкових класів засобами дисциплін гуманітарного циклу: Матеріали Всеукр. науково-практ. конф., 25-26 жовтня 2005 р. – Херсон, 2005. – С. 41-43.

  7. Прокофьева М.Ю. Система профессиональной подготовки учителей по реализации интеграционных связей в процессе обучения // Ціннісні пріоритети освіти у ХХІ столітті: орієнтири та напрямки сучасної освіти: Матеріали ІІ Міжнар. науково-практ. конф., 2-5 жовтня 2005 р. – Луганськ: Альма-матер, 2005. – С. 85-93.

  8. Прокофьева М.Ю. Интеграция дидактической и методической подготовки студентов педагогического факультета // Матеріали Міжнар. науково-практ. конф. «Дні науки «2005», 15-27 квітня 2005 р. – Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2005. – Проблеми підготовки фахівців. Т. 26. – С. 24-25.

  9. Прокоф’єва М.Ю. Міжпредметні зв’язки як засіб підвищення рівня професійно-педагогічної підготовки вчителя початкових класів // Творча особистість учителя як передумова інноваційних процесів у початковій школі: Зб. наук. праць Всеукр. науково-практ. конф., 27-29 квітня 2004 р. – Житомир, 2004. – С. 67-70.

  10. Прокофьева М.Ю. Об интеграции в системе высшего педагогического образования // Ученые записки Крымского государственного инженерно-педагогического университета. Выпуск 3. – Симферополь: Доля, 2002. – 93-94.