Анотація до роботи:
Бондаренко М. В. Каденція соліста у фокусі взаємодії композиторської та виконавської творчості (на матеріалі західноєвропейського фортепіан-ного концерту ХІХ століття). — Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства за спеціальністю 17.00.03 — Музичне мистецтво. — Харківський державний університет мистецтв ім. І. П. Котляревського. — Харків, 2008. Дисертацію присвячено каденціям соліста у фортепіанному концерті ХІХ ст. Звернення до творів, що входять в «золотий фонд» репертуару піа-ністів, систематизує набуті багатьма поколіннями виконавців знання та навич-ки, висвітлює досі непроаналізовані особливості існування даного феномену. Виявляється сутність зв'язку каденції з жанром сольного концерту, визна-чається її роль в зберіганні первісного злиття композиторської та виконавської творчості. Авторські зразки В. А. Моцарта названі класичним рішенням проб-леми. Розкривається інтерпретаційний аспект каденції в багатьох зразках до одного твору. Розглядаються різноманітні підходи композиторів-романтиків до каденції у ХІХ ст. |