Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Фізико-математичні науки / Механіка деформівного твердого тіла


Лєбєдєва Наталія Миронівна. Контактні задачі для циліндричних спряжень з малою некруглістю контурів та знашуванням : дис... канд. техн. наук: 01.02.04 / Луцький держ. технічний ун-т. — Луцьк, 2006. — 173арк. : рис., табл. — Бібліогр.: арк. 156-170.



Анотація до роботи:

Лєбєдєва Н.М. Контактні задачі для циліндричних спряжень з малою некруглістю контурів та зношуванням. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 01.02.04 – механіка деформівного твердого тіла. Луцький державний технічний університет, Луцьк, 2006.

Для встановлення контактних напружень і їх області розподілу у циліндричних нерухомих спряженнях з малою некруглістю елементів та параметрів трибоконтакту рухомих спряжень ковзання при зношуванні розроблено розрахунковий метод, узагальнений на випадок їх квазістатичного взаєморозташування, зумовленого повертанням внутрішнього елемента.

Розв’язано нові практичні важливі контактні та трибоконтактні задачі, у результаті чого виявлено закономірності впливу некруглості різного виду на параметри трибоконтактної взаємодії і довговічність підшипників ковзання та циліндричних напрямних.

Розроблено нову кумуляційну модель зношування, що дозволяє врахувати вплив малої некруглості елементів підшипника ковзання на контактні параметри, довговічність та зношування. З використанням цієї моделі зношування, як моделі загального виду, вперше показано, що некруглість шипа вала призводить до циклічної зміни трибоконтактних тисків та до його нерівномірного зношування по периметру.

Результати досліджень використано для розрахунку довговічності оберненого підшипника ковзання барабанів агрегату для передпосівного обробітку грунту.

Публікації автора:

  1. Чернець М.В., Лєбєдєва Н.М. Оцінка впливу малої овальності вала на характеристики контактної взаємодії у підшипнику ковзання // Проблеми трибології. – 2005. – №1. – С. 167 – 170.

  2. Чернець М.В., Лєбєдєва Н.М. До питання про варіацію контактних тисків у підшипнику ковзання при наявності овальності його деталей // Проблеми трибології. – 2005. – №2. – С. 81– 85.

  3. Czerniec M., Liebiedieva N., Czerniec J. Studium wspуіdziaіania stykowego w poі№czeniu cylindrycznym z niekoіowoci№ konturуw. W ks. Projektowanie i automatyzacja procesуw produkcyjnych. – Lublin: Wyd. Politechniki Lubelskiej, 2005. – S. 68 – 74.

  4. Чернець М.В., Лєбєдєва Н.М. Про особливості обертового контакту в циліндричному з’єднанні з малою еліптичністю контурів. 7-й міжнародний симпозіум інженерів-механіків у Львові, 18 – 20.05.2005 р. – С. 123 – 124.

  5. Чернець М.В., Лєбєдєва Н.М. Про особливості обертового контакту в циліндричному з’єднанні з малою еліптичністю контурів // Машинознавство. – 2005. – №3. – С. 33 – 36.

  6. Чернець М.В., Лєбєдєва Н.М. Оцінка трибоконтактної взаємодії у підшипнику ковзання з малим ограненням елементів // Машинознавство. – 2005. – №7. – С. 41 – 43.

  7. Чернец М.В., Лебедева Н.М. К вопросу о влиянии малой некруглости элементов цилиндрической направляющей на ее довговечность // Проблеми трибології. – 2005. – №3. – С. 100 – 106.

  8. Чернець М.В., Лєбєдєва Н.М. Оцінка кінетики зношування трибосистем ковзання при наявності овальності контурів їх елементів за кумуляційною моделлю // Проблеми трибології. – 2005. – №4. – С. 114 – 120.

  9. Чернець М.В., Лєбєдєва Н.М. Прогнозування зношування підшипників ковзання із малим збуренням форми елементів. У зб.: Прогресивні технології і системи машинобудування. – Донецьк: ДонНТУ, 2005. Вип. 30. – С. 233 – 238.

  1. Лєбєдєва Н.М. До питання про порівняльну оцінку зносостійкості та довговічності підшипників ковзання // Проблеми трибології. – 2006. – №1. – С.135 – 140.

  2. Чернець М.В., Лєбєдєва Н.М., Андрейків О.Є. Кумуляційна математична модель кінетики зношування циліндричних трибосистем ковзання // Доп. НАН України. – 2006. – №4. – С. 54 – 59.