Публікації автора:
Публікації у фахових виданнях 1. Микитюк Н.О. Оцінка економічної ефективності проведення маркетингових досліджень у сфері будівельної продукції // Вісник Державного університету »Львівська політехніка» »Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку». – Львів, 1998. – № 329. – С.145-150. 2. Колісник М.В., Микитюк Н.О. Кон’юнктура ринку будівельної продукції: маркетингові аспекти розвитку // Вісник Державного університету »Львівська політехніка» »Проблеми економіки та управління». – Львів, 1998. – № 353. – С.55-56. (Особистий внесок автора: маркетинговий аналіз стадій розвитку ринку продукції будівництва). 3. Микитюк Н.О. Елементи витрат на проведення маркетингових досліджень у сфері будівельної продукції // Вісник Державного університету »Львівська політехніка» »Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку». – Львів, 2000. – №384. – С.157-162. 4. Загородній А.Г., Микитюк Н.О. Маркетинг продукції від здійснення реальних інвестицій // Вісник Державного університету »Львівська політехніка» »Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку». – Львів, 2000. – №405. – С.229-234. (Особистий внесок автора: уточнено поняття »маркетинг будівельної продукції» та »маркетинг об’єктів капітального будівництва»). 5. Микитюк Н.О. Вибір ефективних методів збору первинної інформації – передумова успішної маркетингової діяльності будівельних організацій: Тематичний збірник наукових праць // Торгівля і ринок України: Т. 1. – Донецьк, 2000. – Випуск №11. – С.121-126. 6. Микитюк Н.О. Маркетингові дослідження: класифікація та характеристика видів і методів проведення // Вісник Національного університету »Львівська політехніка» »Логістика». – Львів, 2001. – №416. – С.66-75. Додаткові публікації 7. Микитюк Н.О. Аналіз факторів зовнішнього середовища маркетингу будівельної організації // Вісник Державного університету »Львівська політехніка» »Промислово-фінансові групи в Україні: Проблеми створення, становлення та розвитку». – Львів, 1998. – № 328. – С.109-112. 8. Загородній А.Г., Микитюк Н.О. Будівельна продукція та особливості її маркетингу: Збірник науково-прикладних праць // Проблеми розвитку фінансово-кредитної системи в Україні.. – Львів, 1997. – С.52-54. (Особистий внесок автора: запропоновано комплекс маркетингових заходів для досягнення завдань різнопрофільних будівельних організацій). 9. Колісник М.В., Микитюк Н.О. Інвестиційні аспекти кон’юнктури ринку будівельної продукції // Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції »Маркетинг та логістика в системі менеджменту». – Львів, 1998. – С.215-216. (Особистий внесок автора: визначено стадії ринку продукції будівництва). 10. Микитюк Н.О. Формування та реалізація стратегії маркетингу будівельного підприємства // Матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції »Стратегія економічного розвитку в умовах глобалізації». – Чернівці, 2000. – С.276-278. 11. Микитюк Н.О. Маркетингова складова управління будівельними організаціями // Матеріали VI всеукраїнської науково-прикладної конференції »Теорія управління: стан та перспективи». – Трускавець, 2000. – С.125. 12. Микитюк Н.О., Висоцький А.Л. Умови формування вибіркової сукупності будівельними організаціями // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції »Маркетинг: теорія і практика». – Ялта, 2000. – С.25-26. (Особистий внесок автора: характеристика етапів формування вибіркової сукупності для будівельних організацій). 13. Микитюк Н.О. Принципи класифікації методів проведення маркетингових досліджень // Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції »Маркетинг та логістика в системі менеджменту». – Львів, 2000. – С.200-202. 14. Микитюк Н.О. Врахування фактору ризику при проведенні маркетингових досліджень в сфері будівельної продукції // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції »Ризикологія в економіці і підприємництві». – Київ, 2001. – С.30. 15. Микитюк Н.О. Організаційні аспекти проведення маркетингових досліджень в будівельних організаціях // Матеріали I Всеукраїнської науково-практичної конференції »Маркетингові дослідження в Україні». – Ялта, 2001. – С.106-107. 16. Кондрат І.Ю., Микитюк Н.О. Інформаційне забезпечення прогнозування на малому підприємстві // Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції »Маркетинг: теорія і практика». – Київ, 2001. – С.93-94. (Особистий внесок автора: оцінка джерел маркетингової інформації). |