Публікації автора:
У наукових фахових виданнях: 1. Серебренніков Б.С. Цінове управління попитом на електроенергію роздрібних споживачів // Економіка та підприємництво: Зб. наук. праць молодих учених та аспірантів. Вип. 11. / Відп. ред. С.І. Дем’яненко. – К.: КНЕУ, 2003. – С. 186 – 195. - 0,43 д.а. 2. Серебренніков Б.С. Маркетингове регулювання динамічності диференційованих цін на електроенергію // Формування ринкової економіки: Зб. наук. праць. Спец. вип. Сучасні проблеми теорії і практики маркетингу. – К.: КНЕУ, 2004. – С. 382 – 391. – 0,45 д.а. 3. Серебренніков Б.С. Сегментування роздрібного ринку електроенергії // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Вип. 68. – Донецьк: ДонНТУ, 2003. – С. 76 – 82. – 0,53 д.а. 4. Серебренніков Б.С. Маркетингове дослідження попиту на електроенергію промислових споживачів // Наукові праці Кіровоградського державного технічного університету: Економічні науки. – Кіровоград: КДТУ, 2004, вип. 5, ч. І. – С. 152 – 160. – 0,31 д.а. 5. Серебренніков Б.С. Прогнозування попиту на електроенергію на роздрібних ринках // Формування ринкової економіки: Зб. наук. праць. Вип. 12. – К.: КНЕУ, 2004. – С. 350 – 360. – 0,41 д.а. В інших виданнях: 6. Герасимчук В.И., Серебренников Б.С. Методы ценообразования на рынке электроэнергии. Международна научна конференция "Унитех’03", 20 – 21 ноември 2003, България, Габрово: Сборник доклади. Том II. – Габрово: Университетско издательство "Васил Априлов", 2003. – С. 90 – 93. – 0,39 д.а. (Автора – 0,31 д.а. Запропоновано розробку індивідуальних цінових систем для енергоспоживачів, визначено основні елементи систем диференційованих цін, обґрунтовано доцільність збільшення кількості цінових зон до 24-х). 7. Герасимчук В.И., Серебренников Б.С. Ценовая политика на рынках электроэнергии в Украине и России. Организационно-экономические и экологические аспекты развития региона: Материалы научной конференции / НовГУ им. Я. Мудрого. – Великий Новгород, 2004. – С. 349 – 355. – 0,33 д.а. (Автора – 0,27 д.а. Удосконалена класифікація товарних особливостей електроенергії). 8. Серебренніков Б.С. Маркетингова цінова політика як інструмент енергоменеджменту // Вісник Харківського державного університету сільського господарства. Вип. 27. – Харків: ХДУСГ, 2004. – С. 180 – 184. – 0,26 д.а. 9. Серебренніков Б.С. Маркетингове управління енергоспоживанням на роздрібному ринку електроенергії // Техніка в сільськогосподарському виробництві, галузеве машинобудування, автоматизація: Зб. наук. праць КНТУ. Вип. 15. – Кіровоград: КНТУ, 2004. – С. 147 – 153. – 0,47 д.а. 10. Герасимчук В.Г., Серебренніков Б.С. Маркетингова цінова політика на електроенергетичному ринку // Тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг та логістика в системі менеджменту". – Львів: "Львівська політехніка", 2004. – С. 60 – 61. – 0,15 д.а. (Автора – 0,12 д.а. Розроблено систему критеріїв сегментування роздрібного енергоринку, принципи побудови систем диференційованих в часі цін, запропоновано концепцію комплексної цінової пропозиції). 11. Серебренников Б.С. Комплексный подход к реализации маркетинговой ценовой политики энергоснабжающих компаний. Управление организацией: диагностика, стратегия, эффективность / Материалы ХII международной научно-практической конференции 15 – 16 апреля 2004 г. – М.: Издательский дом "МЕЛАП", 2004. – С. 99 – 100. – 0,11 д.а. 12. Серебренніков Б.С. Формування диференційованої цінової політики на роздрібному ринку електроенергії. Управління організацією: регіональні аспекти: Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції. 12 – 13 квітня 2002 р. / За ред. В.Г. Герасимчука. – К.: ІВЦ "Видавництво "Політехніка", 2002. – С. 283 – 284. – 0,06 д.а. 13. Серебренніков Б.С. Деякі аспекти цінової політики на ринку електроенергії. Менеджмент та маркетинг: досягнення і перспективи: Матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції (13 березня 2002 р.). – К.: ІВЦ "Політехніка", 2002. – С. 230 – 231. – 0,08 д.а. 14. Серебренніков Б.С. Особливості маркетингових досліджень на споживчому ринку електроенергії // Маркетингові дослідження в Україні: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (25 – 28 травня 2004 р., м. Ялта) / Відп. ред. А.А. Мазаракі. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2004. – С. 70 – 71. – 0,08 д.а. 15. Серебренніков Б.С. Критерії маркетингового сегментування роздрібних споживачів електроенергії. Науково-технічний розвиток: економіка, технології, управління: Матеріали ІІІ Міжнародної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених (24 – 27 квітня 2004 р., м. Київ) / Уклад. А.П. Білошапко, О.Г. Слободянюк. – К.: Пошуково-видавниче агентство "Книга Пам’яті України", 2004. – С. 332 – 333. – 0,12 д.а. 16. Серебренніков Б.С. Дослідження ефективності застосування маркетингу в електроенергетиці Кіровоградської області. Програма і матеріали 67-ї наукової конференції студентів, аспірантів і молодих вчених, 24 – 25 квітня 2001 р. – У 2 ч. – К.: УДУХТ, 2001. Ч. 2. – С. 91. – 0,04 д.а. 17. Серебренников Б.С. Пути повышения точности прогнозирования спроса на электроэнергию // Науково-технічний розвиток: економіка, технології, управління: Матеріали ІІ Міжнародної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених (9-12 квітня 2003 р., м. Київ). – К.: „Книга пам’яті України”, 2003. – С. 451 – 452. – 0,11 д.а. |