Публікації автора:
Монографія Корінєв В.Л. Цінова політика підприємства: Монографія. – К.: КНЕУ, 2001. – 257 с. (15,11 друк. арк.).
Статті в наукових фахових виданнях 1. Корінєв В.Л. Дослідження методології ціноутворення в сучасних умовах господарювання. // Придніпровський науковий вісник. – 1997. – 41(52). – С. 7-8 (0,12 друк. арк.). 2. Корінєв В.Л. Основи методології формування цін в умовах переходу до ринкової економіки. // Експрес-новини: наука, техніка, виробництво. Сер. економіка. – 1997. – №17-18. – С. 30-32 (0,19 друк. арк.). 3. Корінєв В.Л. Стимулювання цінами раціонального використання сировинних ресурсів // Економіка промисловості: Зб. наук. праць. – Черкаси: ЧІТІ. – 1998. – С. 26-30 (0,24 друк. арк.). 4. Корінєв В.Л. Ринкова ціна та цінова політика підприємства // Вчені записки: Наук. зб. – К.: КНЕУ. – 1999. – Вип. 2. – С. 134-139 (0,32 друк. арк.). 5. Корінєв В.Л. Цінова політика підприємства: методичний підхід до визначення цілей // Маркетинг в Україні. – 2000. – №2(4). – С. 44-45 (0,38 друк. арк.). Корінєв В.Л. Ціновий ризик в маркетинговій діяльності підприємства // Економіка та підприємництво: Зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів. – Вип. 5 / Відп. ред. С.І. Дем’яненко. – К.: КНЕУ, 2000. – С. 102-108 (0,36 друк. арк.).
7. Корінєв В.Л. Місія підприємства та його цінова політика // Проблеми формування ринкової економіки: Міжвідомч. наук. зб. – Вип. 8 / Відп. ред. С.Ф. Покропивний. – К.: КНЕУ, 2000. – С. 185-194 (0,53 друк. арк.). 8. Корінєв В.Л. Особливості використання наскрізного планування при формуванні цінової стратегії // Стратегія економічного розвитку України: Наук. зб. – Вип. № 2-3 / Відп. ред. О.П. Степанов. – К.: КНЕУ. – 2000. – С. 208-215 (0,71 друк. арк.). 9. Корінєв В.Л. Особливості формування цінової політики в умовах ризикових ситуацій // Маркетинг: теорія і практика: Зб. наук. пр. – Луганськ: СУДУ. – 2000. – №4. – С. 102-110 (0,49 друк. арк.). 10. Корінєв В.Л. Ризикова ситуація: особливості вибору цінової стратегії і тактики // Маркетинг в Україні. – 2000. – №3(5). – С. 26-29 (0,42 друк. арк.). 11. Корінєв В.Л. Структура, форми та види цінової політики підприємства // Вісник Української Академії державного управління при Президентові України: Наук. журнал. – К.: УАДУ, 2000. – №3. – С. 195-201 (0,49 друк. арк.). 12. Корінєв В.Л. Особливості калькулювання витрат при формуванні цінової політики підприємства // Предпринимательство, хозяйство и право: Наук.-практ. журнал. – 2000. – № 9. – С. 78-80 (0,27 друк. арк.). 13. Корінєв В.Л. Використання концепції граничних витрат і доходу в процесі ціноутворення на підприємстві // Вісник Східноукр. нац. ун-ту: Наук. журнал. – 2000. – №8(30). – С. 178-182 (0,26 друк. арк.). 14. Корінєв В.Л. Стратегічний і тактичний підходи при формуванні цінової політики підприємства // Сіверянський літопис: Всеукр. наук. журнал. – 2000. – №4. – С. 259-264 (0,49 друк. арк.). 15. Корінєв В.Л. Функціональні аспекти цінової політики підприємства // Вісник Полтавського державного сільськогосподарського інституту: Наук.-виробн. фаховий журнал. – 2000. – № 4. – С. 77-79 (0,31 друк. арк.). 16. Корінєв В.Л. Тактичний підхід до коригування рівня ціни на підприємстві // Вчені записки: Наук. зб. – Вип. 3 / Відп. ред. В.С. Савчук – К.: КНЕУ, 2001. – С. 131-136 (0,70 друк. арк.). 17. Корінєв В.Л. Методичне обґрунтування цілеспрямованого використання цін // Сіверянський літопис: Всеукр. наук. журнал. – 2001. – № 4. – С. 175-181 (0,45 друк. арк.). 18. Корінєв В.Л. Управління ціновим ризиком як специфічна форма прояву маркетингової політики підприємства // Стратегія економічного розвитку України: Наук. зб. – Вип. 5 / Відп. ред. О.П. Степанов. – К.: КНЕУ, 2001. – С. 224-231 (0,71 друк. арк.). 19. Корінєв В.Л. Оцінка реакції споживачів на зміну рівня ціни підприємством // Сіверянський літопис: Всеукр. наук. журнал. – 2001. – № 6. – С. 119-125 (0,56 друк. арк.). 20. Корінєв В.Л. Особливості дослідження ринку при формуванні цінової стратегії підприємства // Стратегія економічного розвитку України: Наук. зб. – Вип. 6 / Відп. ред. О.П. Степанов. – К.: КНЕУ, 2001. – С. 345-353 (0,94 друк. арк.). 21. Корінєв В.Л. Державне регулювання процесу ціноутворення на підприємстві // Підприємництво, господарство і право: Наук.-практ. журнал. – 2001. – № 7. – С. 95-98 (0,36 друк. арк.). 22. Корінєв В.Л. Роль контролінгу при формуванні та проведенні підприємством цінової політики в умовах конкуренції // Стратегія економічного розвитку України: Наук. зб. – Вип. 7 /Відп. ред. О.П. Степанов. – К.: КНЕУ, 2001. – С. 393-399 (0,77 друк. арк.). 23. Корінєв В.Л. Механізм прийняття та реалізації цінового рішення // Підприємництво, господарство і право: Наук.-практ. журнал. – 2001. – № 9. – С. 99-101 (0,27 друк. арк.). 24. Корінєв В.Л. Особливості формування ціни на підприємстві з урахуванням якості продукції // Проблеми формування ринкової економіки: Міжвідомч. наук. зб. – Вип. 9 / Відп. ред. О.О. Бєляєв. – К.: КНЕУ, 2001. – с. 205-214 (0,57 друк. арк.). 25. Корінєв В.Л. Оцінка економічної ефективності цінової політики підприємства // Держава та регіони: Наук.-виробн. журнал. Серія: Економіка та підприємництво. – 2001. – №4. – С.70-76 (0,69 друк. арк.). 26. Корінєв В.Л. Методичні аспекти імітаційного моделювання цінової стратегії підприємства // Моделювання та інформаційні системи в економіці. (Машинна обробка інформації): Міжвідомч. наук. зб. – Вип. 65 / Відп. ред. М.Г. Твердохліб. – К.: КНЕУ, 2001. – С.109-116 (0,39 друк. арк.). 27. Корінєв В.Л. Дослідження впливу ринкової ситуації на процес формування цін // Вчені записки: Наук. зб. – Вип..4. / Відп. ред. В.С. Савчук.– К.: КНЕУ, 2002. – С. 115-120 (0,71 друк. арк.). 28. Корінєв В.Л. Методика формування ціни в умовах сучасного вітчизняного ринку // Стратегія економічного розвитку України: Наук. зб. – Вип. 1 (8) / Відп. ред. О.П. Степанов. – К.: КНЕУ, 2002. – С. 457-465 (0,95 друк. арк.). 29. Корінєв В.Л. Особливості поведінки споживачів при формуванні ціни // Маркетинг в Україні. – 2002. – №1 (11). – С. 42-46 (0,36 друк. арк.). 30. Корінєв В.Л. Формування ціни на продукцію підприємства з урахуванням кон’юнктурних особливостей ринку // Вісник Донецького ун-ту. Сер. В “Економіка і право” – 2002. – № 2-2. – С. 39-45 (0,38 друк. арк.). 31. Корінєв В.Л., Кравчук А.Ф., Олійник І.В. Дослідження цінової еластичності попиту на вітчизняному ринку сільськогосподарської продукції // Стратегія економічного розвитку України: Наук. зб. – Вип. 4 (11) / Відп. ред. О.П. Степанов. – К.: КНЕУ, 2002. – С. 57-61 (0,46 друк. арк.). (Особисто здобувачу належить дослідження сутності цінової еластичності попиту; обсяг авторської частини – 0,18 друк. арк.). 32. Корінєв В.Л. Дослідження мотивацій споживачів з використанням тестування цін // Економіка України. – 2002. – №1. – С. 30-35 (0,49 друк. арк.). Публікації в інших наукових виданнях 1. Коринев В.Л., Оксамытная Е.Ю. Стимулирование ценами рационального использования сырьевых ресурсов // Углубление перестройки хозяйственного механизма на совремённом этапе: теория, опыт, проблемы: Тезисы докладов областной научн.-практ. конф. молодых учених, 1989. – Кривий Ріг: Укр. республ. та Дніпропетровське обласне правління Всесоюзн. економ. спілки. – С. 100-101 (0,12 друк. арк.). (Особисто здобувачу належить обґрунтування механізму планового ціноутворення з урахуванням системи платежів за природні ресурси; обсяг авторської частини – 0,09 друк. арк.). 2. Корінєв В.Л. Економіко-математичне моделювання процесу ціноутворення // Автоматика-97: 4-а Укр. конф. з автоматичного управління. – Том 1, Ч. 2. / Відп. ред. А.А. Тимченко. – 1997. – Черкаси: ЧІТІ. – С. 87-94 (0,46 друк. арк.). 3. Корінєв В.Л. Проведення аналізу при вирішенні питань ціноутворення на підприємстві в умовах ринкової економіки // Облік, аналіз та контроль в системі управління економікою підприємства: Тези доповідей на Міжнар. наук.-метод. конф., 25-26 листопада 1997 р. / Відп. ред. А.Д. Бутко. – К.: КДТЕУ, 1997. – С. 98 (0,06 друк. арк.). 4. Корінєв В.Л. Цінова політика підприємства та особливості її формування в сучасних умовах // Проблеми економічної науки і практики на сучасному етапі: Зб. наук. праць. – Хмельницький: ТУП. – 1998. – С. 50-52 (0,23 друк. арк.). 5. Корінєв В. Л. Ризик і цінова політика підприємства // Маркетинг: теорія і практика: Матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 16-17 квітня 1998 р. / Наук. ред. А.Ф. Павленко.– К.: КНЕУ, 1998 – С. 95 (0,05 друк. арк.). 6. Корінєв В.Л., Тележинський Д.В. Короткострокова та довгострокова границя ціни в умовах ринкової діяльності підприємства // Маркетинг: теорія і практика: Матеріали ІІ між нар. наук.-практ. конф., 16-17 квітня 1998 р. / Наук. ред. А.Ф. Павленко.– К.: КНЕУ, 1998. – С. 94 (0,05 друк. арк.) (Особисто здобувачу належить обґрунтування сутності верхньої та нижньої межі ціни; обсяг авторської частини – 0,03 друк. арк.). 7. Економічна сутність ризику в ціноутворенні на підприємстві // Проблеми економічного ризику: аналіз та управління: Зб. наук. праць за матеріалами Першої Всеукр. наук.-практ. конф., 26-28 жовтня 1998 р. / Відп. ред. О.Д. Шарапов. – К.: КНЕУ, 1999. – С. 34-35 (0,05 друк. арк.). 8. Корінєв В.Л. Роль цінової конкуренції в умовах маркетингової діяльності підприємства // Маркетинг: теорія і практика: Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 19-22 травня 1999 р. / Наук. ред. А.Ф. Павленко. – Київ-Ялта, КНЕУ, 1999. – С. 105-106 (0,05 друк. арк.). 9. Корінєв В.Л. Оцінка цінового ризику з урахуванням функції корисності // Економічна кібернетика: проблеми методології та підготовки фахівців: Матеріали V всеукр. наук.-метод. конф., 7-8 грудня 1999 р./ Відп. за випуск С.В. Степаненко, О.Д. Шарапов. – К.: КНЕУ, 1999. – С. 211-213 (0,13 друк. арк.). 10. Корінєв В.Л. Особливості формування цінової політики підприємства в умовах регіональної економіки // Зб. наук. праць Української Академії державного управління при Президентові України. – Вип. 2, частина 4 / За заг. редакцією. В.І. Лугового, В.М. Князєва. – К.: УАДУ, 2000. – С. 100-105 (0,34 друк. арк.). 11. Корінєв В.Л. Маркетингова філософія управління ціновим ризиком // Теорія управління організацією: стан та перспективи: Матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф., 6-7 квітня 2000 р. / Наук. ред. В.Г. Герасимчук. – Київ-Трускавець: КНЕУ, 2000. – С. 94-95 (0,05 друк. арк.). 12. Корінєв В.Л. Теорія ціни та її еволюція в умовах вітчизняної економіки // Еволюція економічного розвитку та економічних теорій: Матеріали Міжнар. наук.-метод. конф., 26-27 квітня 2000 р. / Відп. ред. І.Й. Малий, Н.О. Татаренко – К.: КНЕУ, 2000. – С.228-230 (0,12 друк. арк.). 13. Корінєв В.Л. Методичні аспекти формування цінової політики підприємства з урахуванням ризику // Маркетинг: теорія і практика: Тези доповідей IV міжнар. наук.-практ. конф., 24-27 травня 2000 р. – Том 1. / Гол. ред. І.Л. Решетнікова. – Ялта-Луганськ: СУДУ, 2000. – С. 125-126 (0,09 друк. арк.). 14. Корінєв В.Л. Оптимізація рішення при виборі цінової стратегії // Проблеми впровадження інформаційних технологій в економіці та бізнесі: Тези доповідей міжнар. наук.-практ. конф., травень 2000 р./ Відп. ред. П.В. Мельник. – Ірпінь: Академія ДПС України, 2000. – С. 204-205 (0,13 друк. арк.). 15. Корінєв В.Л. Формування цінової стратегії підприємства з урахуванням особливостей розвитку вітчизняної економіки // Управління підприємством: діагностика, стратегія, ефективність: Матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф., 23-25 листопада 2000 р. / Наук. ред. В.Г. Герасимчук. – Київ-Дніпропетровськ: КНЕУ, 2000. – С. 54-55 (0,06 друк. арк.). 16. Корінєв В.Л. Ціновий підхід до комплексного розвитку територіальних систем в умовах вітчизняного ринку // Держава та регіони: Наук.-виробн. журнал. Серія: Державне управління – 2001. – №2. – С.105-107 (0,25 друк. арк.). 17. Корінєв В.Л. Прийняття цінового рішення з урахуванням чутливості споживачів в умовах ризикової ситуації // Ризикологія в економіці та підприємництві: Зб. наук. пр. за матеріалами міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 березня 2001 р. / Відп. за випуск В.В. Вітлінський, Л.Л. Тарангул. – К.: КНЕУ, 2001. – С. 190-191 (0,15 друк. арк.). 18. Корінєв В.Л. Проблема дослідження ринку при формуванні цінової політики // Маркетингові дослідження в Україні: Тези доповідей Першої Всеукр. наук.-практ. конф., 15-19 травня 2001 р. / Гол. ред. І.Л. Решетнікова. – Ялта-Луганськ: СНУ. – 2001. – С. 78-79 (0,14 друк. арк.). 19. Корінєв В.Л. Управлінський підхід при проведенні підприємством цінової політики // Теорія і практика управління з погляду тисячоліть: Матеріали VIII Міжнар. наук.-практ. конф., 24-26 травня 2001 р. / Наук. ред. В.Г. Герасимчук. – К.: Політехніка, 2001. – С 122-123 (0,07 друк. арк.). 20. Корінєв В.Л. Сутність та роль тестування цін при формуванні цінової політики підприємства // Маркетинг: теорія і практика: Матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 травня 2001 р. / Наук. ред. А.Ф. Павленко. – К.: КНЕУ, 2001. – С. 96-97 (0,06 друк. арк.). 21. Корінєв В.Л. Методичний підхід до визначення величини прибутку при оцінці ефективності цінових заходів // Менеджмент та маркетинг: досягнення і перспективи: Матеріали ІХ Всеукр. наук.-практ. конф., 13 березня 2002 р. / Відп. ред. В.Г. Герасимчук. – К.: ІВЦ “Політехніка”, 2002. – С. 126 (0,06 друк. арк.). 22. Корінєв В.Л. Урахування особливостей зв’зку між стратегією й тактикою цінової політики при оцінці її ефективності // Маркетингові дослідження в Україні: Тези доповідей ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 27-31 травня 2002 р. / Гол. ред. І.Л. Решетнікова. – Ялта-Луганськ: СНУ, 2002. – С. 88-89 (0,11 друк. арк.). 23. Корінєв В.Л., Олійник І.В. Особливості дослідження конкурентоспроможності підприємства при формуванні цінової стратегії // Маркетинг: теорія і практика: Матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., 18-20 вересня 2002 р. / Наук. ред. А.Ф. Павленко. – К.: КНЕУ, 2002. – С. 61-62 (0,07 друк. арк.). (Особисто здобувачу належить аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності підприємства; обсяг авторської частини – 0,05 друк. арк.). 24. Корінєв В.Л. Методика урахування конкурентоспроможності продукції в маркетинговому ціноутворенні // Маркетинг: теорія і практика: Матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., 18-20 вересня 2002 р. / Наук. ред. А.Ф. Павленко. – К.: КНЕУ, 2002. – С. 59-61 (0,07 друк. арк.). |