Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Технічні науки / Управління проектами та розвиток виробництва


892. Франчук Ігор Іванович. Методи, моделі та стратегії управління в проектах будівництва і експлуатації автомобільних доріг: дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / Національний транспортний ун-т. - К., 2004. , табл.



Анотація до роботи:

Франчук І.І. Методи, моделі та стратегії в проектах будівництва і експлуатації автомобільних доріг. - Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук зі спеціальності 05.13.22 – управління проектами та розвиток виробництва. – Національний транспортний університет, Київ, 2004.

Дисертація містить наукові дослідження з питань управління в проектах будівництва і експлуатації автомобільних доріг. Аналіз проведених досліджень і отриманих результатів показав, що важливим елементом вдосконалення проектів автомобільних доріг на усіх етапах ЖЦ є критерії для оцінки їх якості і ефективності.

Розроблена математична модель функціонування дорожньо-ремонтних підприємств, яка є основою для постановки і вирішення у системній єдності множини задач будівництва та ремонту автомобільних доріг.

Запропонована методика прогнозування основних показників виробничо-господарської діяльності дорожньо-ремонтних підприємств реалізація якої забезпечує високу ефективність використання його виробничо-технологічного потенціалу.

Запропоновані основні стратегії використання виробничо-технологічного потенціалу дорожньо-ремонтних підприємств. Розроблена методика та критерії проведення тендерів вибору проектів в будівництві та ремонті автомобільних доріг.

Запропоновано алгоритми розв’язання оптимальних задач, які забезпечують раціональне використання виробничо-технологічного потенціалу дорожньо-ремонтних підприємств.

Узагальнення отриманих результатів досліджень дозволяє зробити такі висновки та рекомендації:

  1. На основі проведених досліджень функціонування дорожньо-ремонтних підприємств запропоновано системний підхід до розв’язання актуальних науково-прикладних задач поліпшення та оптимізації використання їх виробничо-технологічного потенціалу, застосування якого дозволяє комплексно реалізовувати проекти будівництва та ремонту автомобільних доріг за єдиними цільовими критеріями.

  2. Запропоновані критерії для оцінки якості управління та ефективності використання виробничо-технологічного потенціалу дорожньо-ремонтних підприємств, які дозволяють вирішувати задачі цілеспрямування і ціледосягнення в проектах будівництва та ремонту автомобільних доріг.

  3. Розроблена математична модель функціонування дорожньо-ремонтних підприємств, яка є основою для постановки і вирішення у системній єдності множини задач будівництва та ремонту автомобільних доріг.

  4. Запропонована методика прогнозування основних показників виробничо-господарської діяльності дорожньо-ремонтних підприємств реалізація якої забезпечує високу ефективність використання його виробничо-технологічного потенціалу.

  5. Запропоновані основні стратегії використання виробничо-технологічного потенціалу дорожньо-ремонтних підприємств.

  6. Розроблена методика та критерії проведення тендерів вибору проектів в будівництві та ремонті автомобільних доріг.

  7. Запропоновано алгоритми розв’язання оптимальних задач, які забезпечують раціональне використання виробничо-технологічного потенціалу дорожньо-ремонтних підприємств.

  8. Впровадження результатів виконаних наукових досліджень забезпечило зростання продуктивності праці, прибутку, збільшення якості виконаних робіт та дозволило зменшити витрати на ремонтні роботи ,що підтвердило їх високу ефективність, актуальність та практичну значимість.

Публікації автора:

  1. Левковець П.Р., Франчук І.І. Основні критерії якості та ефективності використання виробничо-технологічного потенціалу дорожньо-ремонтних підприємств. //Системні методи керування, технологія та організація виробництва, ремонту і експлуатації автомобілів. К.: НТУ, ТАУ. – 2003. – Вип. 17. С. 101-104

  2. Петрович В. В., Каськів В.І., Франчук І.І. Проблеми розроблення математичних моделей і методів розрахунку армованих дорожніх конструкцій. Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. Вип. 60, НТУ, Київ, 2000, С. 96-106.

  3. Савенко В.Я., Петрович В. В., Каськів В.І., Франчук І.І. Оцінка ефективності армування геотекстилем ґрунтової основи нежорстких дорожніх одягів.// Основи і фундаменти. КНУБА, вип.. 26, Київ, 2001. С. 85-89.

  4. Франчук І.І. Основні фактори вдосконалення процесів ремонту автомобільних доріг. Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. Вип. 66, НТУ, Київ, 2003, С. 128-135.

  5. Франчук І.І. Методика побудови системної моделі функціонування виробничо-технологічного потенціалу дорожньо-ремонтних підприємств. Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. Вип. 67, НТУ, Київ, 2003, С. 88-93.

  6. Франчук І.І. Прогнозування основних показників діяльності дорожньо-ремонтних підприємств. Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. Вип. 68, НТУ, Київ, 2003, С. 132-136.