Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Політичні науки / Політична культура та ідеологія


Джига Тетяна Василівна. Методи та технології впливу політичної реклами (на прикладі передвиборної кампанії): дисертація канд. політ. наук: 23.00.03 / Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2003.



Анотація до роботи:

Джига Т.В. Методи та технології впливу політичної реклами (на прикладі передвиборної кампанії). – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата політичних наук зі спеціальності 23.00.03 – Політична культура та ідеологія. - Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - Київ, 2003.

У дисертації досліджені методи та технології впливу політичної реклами на прикладі передвиборної кампанії до Верховної Ради України 2001 - 2002 років. Доведено застосування в політичній рекламі технологій маніпуляції масовою свідомістю, політичних технологій, прийомів комерційної реклами. Проаналізовано більше 300 відеороликів українських політичних партій. Встановлені методи та технології, що застосовувались в український політичній рекламі з метою маніпуляції масовою свідомістю під час передвиборної кампанії.

Встановлено, що найбільш інтенсивний вплив на масову свідомість був здійснений у відеороликах партій “СДПУ(о)”, “Наша Україна”, “Партія Зелених України”, “Всеукраїнське політичне об’єднання Жінки за майбутнє” та партії “Яблуко”.

Публікації автора:

Джига Т.В. Застосування елементів відеориторики в політичній рекламі // Наукові записки Інституту журналістики. – К.: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут журналістики, 2001. – Том 5. – С. 84-87.

Джига Т.В. Особливості аудиторії політичної реклами // Наукові записки Інституту журналістики. – К.: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут журналістики, 2002. – Том 6. – С. 140-143.

Джига Т.В. Вплив на пам’ять у рекламі // Актуальні питання масової комунікації. – К.: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут журналістики, 2002. – Випуск 3 (частина 2). – С. 46-49.

Джига Т.В. Політична реклама в Україні. – К.: Центр вільної преси, 2002. – 77 с.