Анотація до роботи:
Джига Т.В. Методи та технології впливу політичної реклами (на прикладі передвиборної кампанії). – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата політичних наук зі спеціальності 23.00.03 – Політична культура та ідеологія. - Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - Київ, 2003. У дисертації досліджені методи та технології впливу політичної реклами на прикладі передвиборної кампанії до Верховної Ради України 2001 - 2002 років. Доведено застосування в політичній рекламі технологій маніпуляції масовою свідомістю, політичних технологій, прийомів комерційної реклами. Проаналізовано більше 300 відеороликів українських політичних партій. Встановлені методи та технології, що застосовувались в український політичній рекламі з метою маніпуляції масовою свідомістю під час передвиборної кампанії. Встановлено, що найбільш інтенсивний вплив на масову свідомість був здійснений у відеороликах партій “СДПУ(о)”, “Наша Україна”, “Партія Зелених України”, “Всеукраїнське політичне об’єднання Жінки за майбутнє” та партії “Яблуко”. |