Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Технічні науки / Автоматизовані системи управління та прогресивні інформаційні технології


Сердюк Анатолій Анатолійович. Моделі та алгоритмічне забезпечення для раціональної організації і автоматизації управління автомобільними перевезеннями : дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Національний транспортний ун-т. — К., 2007. — 238арк. : рис. — Бібліогр.: арк. 165-181.



Анотація до роботи:

Сердюк А.А. Моделі та алгоритмічне забезпечення для раціональної організації і автоматизації управління автомобільними перевезеннями. – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.13.06 – “Автоматизовані системи управління та прогресивні інформаційні технології”. – Національний транспортний університет, Київ, 2007.

Дисертація присвячена вирішенню актуальної наукової задачі в галузі прогресивних інформаційних технологій і автоматизованих систем управління, що пов’язана з розробкою науково обґрунтованих рекомендацій та технологічних заходів з підвищення ефективності інформаційного забезпечення, раціональній організації і автоматизації управління автомобільним транспортом з використанням перспективних супутникових технологій.

Вперше обґрунтовано і розроблено аналітико-статистичні моделі і алгоритми для ефективного вибору та побудови раціональних маршрутів руху автотранспорту і контролю графіків руху з використанням автоматизованих систем моніторингу і диспетчерського управління автотранспортом з використанням телекомунікаційно-комп’ютерних і супутникових технологій; запропоновані удосконалені моделі алгоритми і методики побудови територіально розподілених структур термінальних автотранспортних систем і диспетчерських центрів управління транспортом з урахуванням впливу умов експлуатації навігаційно-телекомунікаційних систем, що обслуговують транспортні підрозділи. Розроблені алгоритми, методика і рекомендації для розрахунку і підвищення ефективності застосування систем телекомунікаційно-комп’ютерного і супутникового забезпечення для автоматизованого управління автомобільним транспортом.

Практична значимість отриманих результатів дисертаційної роботи полягає в тому, що запропоновані автором моделі, алгоритми і методики для забезпечення раціональної організації автомобільних перевезень з використанням супутникових технологій доведена до рівня інженерних і організаційно-економічних рекомендацій, що підкріплені програмним забезпеченням яке розроблене автором для реалізації отриманих результатів на сучасних ЕОМ.

Практична реалізація результатів дисертаційної роботи в автотранспортних підприємствах і проектних організаціях доказала підвищення загальної економічної ефективності міський, міжміських та міжнародних автомобільних перевезень за рахунок організації і покращення інформаційного забезпечення перевезень при використанні автоматизованих систем диспетчерського управління автомобільним транспортом, що взаємодіють із супутниковими телекомунікаційно-навігаційними системами.

Публікації автора:

  1. Особливості оцінки ефективності впровадження систем диспетчерського контролю та управління автотранспортом з використанням супутникових технологій./ Бєляєвський Л. С., Дмитриченко М. Ф., Левковець П. Р., Сердюк А. А./ Вісник НТУ, ТАУ. – 2003. – №8. – С. 85-88.

  1. Методика раціональної побудови автоматизованих супутникових систем диспетчерського управління автотранспортом з використанням імітаційного моделювання./ Бєляєвський Л. С., Дмитриченко М. Ф., Левковець П. Р., Сердюк А. А// Системні методи керування, технологія та організація виробництва, ремонту і експлуатації автомобілів.: Науковий журнал. Вип. 17. –К.: НТУ, ТАУ. – 2003. – С. 215-218.

  2. Принципи оптимізації структур термінальних автовантажних систем // Бєляєвський Л.С., Сердюк А.А. // Вісник Північного наукового центру ТАУ. – 2004. – Вип.7. - С.22.

  3. Сердюк А. А. Аналіз імітаційних моделей вибору структури автоматизованої системи управління автотранспортом.// Управління проектами, системний аналіз і логістика : Науковий журнал. Вип. 1.–К.:НТУ, ТАУ. – 2004. – С. 59-63.

  4. Алгоритми маршрутизації автотранспорту у мережних моделях // Сердюк А. А. // Управління проектами, системний аналіз і логістика : Науковий журнал. Вип. 2.–К.: НТУ, ТАУ. – 2005.– С. 118-125.

  5. Бєляєвський Л. С., Левковець П. Р., Сердюк А. А., Топольськов Є.О. Технологічне та програмне забезпечення автотранспортних перевезень з використанням навігаційних та телекомунікаційних систем // Вісник Північного наукового центру ТАУ. – 2005. – Вип.8. - С.67.

  6. Сердюк А.А. Захищене телекомунікаційно-комп’ютерне забезпечення систем управління дорожнім рухом // Захист інформації: Науково-технічний журнал. Спеціальний випуск, НАУ, 2005.– Вип. 25. – С.95-100.

  7. Бєляєвський Л. С., Сердюк А. А. Особливості централізованого збору, обробки та захисту інформації при організації охорони, пошуку і рятування транспортних об’єктів з використанням супутникових технологій // Захист інформації: Науково-технічний журнал. Спеціальний випуск, НАУ, 2005.–
    Вип. 12.– С. 184-192.

  8. Сердюк А.А. Використання новітніх супутникових навігаційно-телекомунікаційних технологій для захисту транспортних засобів від викрадення Захист інформації: Науково-технічний журнал. Спеціальний випуск, НАУ, 2006. – С. 47-53.

  9. Бєляєвський Л.С., Сердюк А.А. Методика і алгоритми побудови робочих зон супутникових систем диспетчерського управління наземним транспортом // Управління проектами, системний аналіз і логістика. – К.: НТУ. – 2006. – Вип.3.– С.78-82.

  10. Аналіз впливу умов експлуатації систем інформаційно-навігаційного забезпечення на ефективність роботи диспетчерських центрів управління автотранспортом / Бєляєвський Л.С., Сердюк А.А. // Вісник Північного наукового центру ТАУ. – 2006. Вип. 9. – С. 15.

  11. Бєляєвський Л. С., Сердюк А. А., Топольськов Є. О., Ткаченко Л.А. Моделі і алгоритми автоматизованого диспетчерського контролю графіків руху автотранспорту. // Управління проектами, системний аналіз і логістика. – К.: НТУ. – 2007. – Вип.4. – С. 158-164.

  12. Левковець П.Р., Бєляєвський Л.С., Топольськов Є.О., Сердюк А.А. Застосування методів просторово-часової обробки інформації в диспетчерських центрах при вирішенні задач управління міським пасажирським автотранспортом // Вісник НТУ. – 2007 – вип.13 ч.2.–С.44-49.