Сердюк Анатолій Анатолійович. Моделі та алгоритмічне забезпечення для раціональної організації і автоматизації управління автомобільними перевезеннями : дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Національний транспортний ун-т. — К., 2007. — 238арк. : рис. — Бібліогр.: арк. 165-181.
Анотація до роботи:
Сердюк А.А. Моделі та алгоритмічне забезпечення для раціональної організації і автоматизації управління автомобільними перевезеннями. – Рукопис.
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.13.06 – “Автоматизовані системи управління та прогресивні інформаційні технології”. – Національний транспортний університет, Київ, 2007.
Дисертація присвячена вирішенню актуальної наукової задачі в галузі прогресивних інформаційних технологій і автоматизованих систем управління, що пов’язана з розробкою науково обґрунтованих рекомендацій та технологічних заходів з підвищення ефективності інформаційного забезпечення, раціональній організації і автоматизації управління автомобільним транспортом з використанням перспективних супутникових технологій.
Вперше обґрунтовано і розроблено аналітико-статистичні моделі і алгоритми для ефективного вибору та побудови раціональних маршрутів руху автотранспорту і контролю графіків руху з використанням автоматизованих систем моніторингу і диспетчерського управління автотранспортом з використанням телекомунікаційно-комп’ютерних і супутникових технологій; запропоновані удосконалені моделі алгоритми і методики побудови територіально розподілених структур термінальних автотранспортних систем і диспетчерських центрів управління транспортом з урахуванням впливу умов експлуатації навігаційно-телекомунікаційних систем, що обслуговують транспортні підрозділи. Розроблені алгоритми, методика і рекомендації для розрахунку і підвищення ефективності застосування систем телекомунікаційно-комп’ютерного і супутникового забезпечення для автоматизованого управління автомобільним транспортом.
Практична значимість отриманих результатів дисертаційної роботи полягає в тому, що запропоновані автором моделі, алгоритми і методики для забезпечення раціональної організації автомобільних перевезень з використанням супутникових технологій доведена до рівня інженерних і організаційно-економічних рекомендацій, що підкріплені програмним забезпеченням яке розроблене автором для реалізації отриманих результатів на сучасних ЕОМ.
Практична реалізація результатів дисертаційної роботи в автотранспортних підприємствах і проектних організаціях доказала підвищення загальної економічної ефективності міський, міжміських та міжнародних автомобільних перевезень за рахунок організації і покращення інформаційного забезпечення перевезень при використанні автоматизованих систем диспетчерського управління автомобільним транспортом, що взаємодіють із супутниковими телекомунікаційно-навігаційними системами.
Публікації автора:
Особливості оцінки ефективності впровадження систем диспетчерського контролю та управління автотранспортом з використанням супутникових технологій./ Бєляєвський Л. С., Дмитриченко М. Ф., Левковець П. Р., Сердюк А. А./ Вісник НТУ, ТАУ. – 2003. – №8. – С. 85-88.
Методика раціональної побудови автоматизованих супутникових систем диспетчерського управління автотранспортом з використанням імітаційного моделювання./ Бєляєвський Л. С., Дмитриченко М. Ф., Левковець П. Р., Сердюк А. А// Системні методи керування, технологія та організація виробництва, ремонту і експлуатації автомобілів.: Науковий журнал. Вип. 17. –К.: НТУ, ТАУ. – 2003. – С. 215-218.
Принципи оптимізації структур термінальних автовантажних систем // Бєляєвський Л.С., Сердюк А.А. // Вісник Північного наукового центру ТАУ. – 2004. – Вип.7. - С.22.
Сердюк А. А. Аналіз імітаційних моделей вибору структури автоматизованої системи управління автотранспортом.// Управління проектами, системний аналіз і логістика : Науковий журнал. Вип. 1.–К.:НТУ, ТАУ. – 2004. – С. 59-63.
Алгоритми маршрутизації автотранспорту у мережних моделях // Сердюк А. А. // Управління проектами, системний аналіз і логістика : Науковий журнал. Вип. 2.–К.: НТУ, ТАУ. – 2005.– С. 118-125.
Бєляєвський Л. С., Левковець П. Р., Сердюк А. А., Топольськов Є.О. Технологічне та програмне забезпечення автотранспортних перевезень з використанням навігаційних та телекомунікаційних систем // Вісник Північного наукового центру ТАУ. – 2005. – Вип.8. - С.67.
Сердюк А.А. Захищене телекомунікаційно-комп’ютерне забезпечення систем управління дорожнім рухом // Захист інформації: Науково-технічний журнал. Спеціальний випуск, НАУ, 2005.– Вип. 25. – С.95-100.
Бєляєвський Л. С., Сердюк А. А. Особливості централізованого збору, обробки та захисту інформації при організації охорони, пошуку і рятування транспортних об’єктів з використанням супутникових технологій // Захист інформації: Науково-технічний журнал. Спеціальний випуск, НАУ, 2005.– Вип. 12.– С. 184-192.
Сердюк А.А. Використання новітніх супутникових навігаційно-телекомунікаційних технологій для захисту транспортних засобів від викрадення Захист інформації: Науково-технічний журнал. Спеціальний випуск, НАУ, 2006. – С. 47-53.
Бєляєвський Л.С., Сердюк А.А. Методика і алгоритми побудови робочих зон супутникових систем диспетчерського управління наземним транспортом // Управління проектами, системний аналіз і логістика. – К.: НТУ. – 2006. – Вип.3.– С.78-82.
Аналіз впливу умов експлуатації систем інформаційно-навігаційного забезпечення на ефективність роботи диспетчерських центрів управління автотранспортом / Бєляєвський Л.С., Сердюк А.А. // Вісник Північного наукового центру ТАУ. – 2006. Вип. 9. – С. 15.
Бєляєвський Л. С., Сердюк А. А., Топольськов Є. О., Ткаченко Л.А. Моделі і алгоритми автоматизованого диспетчерського контролю графіків руху автотранспорту. // Управління проектами, системний аналіз і логістика. – К.: НТУ. – 2007. – Вип.4. – С. 158-164.
Левковець П.Р., Бєляєвський Л.С., Топольськов Є.О., Сердюк А.А. Застосування методів просторово-часової обробки інформації в диспетчерських центрах при вирішенні задач управління міським пасажирським автотранспортом // Вісник НТУ. – 2007 – вип.13 ч.2.–С.44-49.