Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Технічні науки / Автоматизовані системи управління та прогресивні інформаційні технології


Козлюк Ирина Алексеевна. Моделювання процесів функціонування авіаційного транспорту з метою прогнозування показників його діяльності : Дис... д-ра наук: 05.13.06 - 2007.



Анотація до роботи:

Козлюк І.О. Моделювання процесів функціонування авіаційного транспорту з метою прогнозування показників його діяльності.- Рукопіс.

Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук за спеціальністю 05.13.06 – автоматизовані системи управління та прогресивні інформаційні технології. – Національний авіаційний університет, Київ, 2007.

Дисертація присвячена рішенню важливої народногосподарської проблеми моделювання процесів функціонування авіаційного транспорту з метою підвищення ефективності використання авіаційної транспортної системи в прогнозованому періоді.

В результаті досліджень з'явилася можливість прогнозувати попит населення на внутрішні авіаційні перевезення з урахуванням зростання ВВП, середньої заробітної плати, тарифної політики і інших чинників; а також визначати раціональну чисельність повітряних суден вітчизняного виробництва для задоволення попиту в прогнозованому періоді; проводити розподіли ПС по перспективних базових аеропортах, проводити розрахунки оптимальної чисельності функціональних систем в обмінному фонді, формувати стратегію постачань запасних частин авіаційної техніки.

Одержані результати можуть бути використані як рекомендації авіапідприємствам, а також керівним органам для здійснення державного регулювання авіаційного транспорту.

1. Розроблена методологія визначення чисельних показників ефективності функціонування авіаційного транспорту в залежності від регулювання державними органами на галузь.

2. Розроблена узагальнена інформаційна модель державного регулювання авіаційною галуззю у вигляді замкнутої динамічної системи автоматичного управління і визначені умови її стійкого функціонування.

3. Визначений і обгрунтований перелік інформаційних потоків, розкриття яких дозволяють одержати на прогнозований період чисельні характеристики діяльності авіаційної галузі. Характер взаємодії цих інформаційних потоків дозволили конкретизувати завдання досліджень дисертаційної роботи.

4. Визначені кількісні оцінки відрахувань до державного бюджету на прогнозований період від діяльності авіаційної галузі, що дозволяє оцінити доцільність капітальних вкладень до неї з боку держави.

5. Встановлені основні чинники, що впливають на обсяг перевезень, які враховують валовий внутрішній продукт, середню заробітну плату населення, тарифну політику держави на транспорті; наявність потужних і перспективних, з точки зору привабливості, аеропортів; потребу населення до пересування усередині країни. Це дозволяє обгрунтувати перелік основних перспективних аеропортів в країні, які пропонується зробити базовими для вітчизняного ПС Ан-148. До цих аеропортів відносяться: Дніпропетровськ, Донецьк, Київ («Бориспіль», «Жуляни»), Львів, Одеса, Сімферополь, Харків.

6. Вперше розроблені математичні моделі прогнозу попиту на внутрішні авіаперевезення і розподіл пасажиропотоків на базових аеропортах України з урахуванням інформаційних потоків.

7. Вперше розроблена методика розрахунку раціональної чисельності вітчизняних ПС в базових аеропортах країни з урахуванням досягнення необхідного їх завантаження.

8. Розроблено показник ефективності використання ПС за призначенням для визначення напряму діяльності підприємств по досягненню їх основної мети – отримання максимального доходу.

9. Створені математичні моделі прогресивних інформаційних технологій обслуговування функціональних систем ПС та моделі забезпечення запасами функціональних систем ПС, які дозволяють мінімізувати витрати на технічне обслуговування і ремонт, а також виключити суб'єктивні рішення обслуговуючого персоналу в процесі експлуатації.

10. Вперше розроблена методика і відповідне програмне забезпечення розрахунків на прогнозований період розподілу пасажиропотоків по базових аеропортах і необхідної кількості ПС для задоволення авіаційних перевезень та розрахунків кількості запасних двигунів типу Д-436-148 для ПС типу Ан-148, необхідних для прогнозованого періоду, щоб забезпечити безперервне використання ПС.

Публікації автора:

  1. Козлюк І.О. Забезпечення економічної безпеки авіаційної галузі: Монографія. – К.: НАУ, 2005. – 236 с.

  2. Авиационная безопасность / В.П. Бабак, В.П. Харченко, И.А. Козлюк и др./ Под ред. В.П. Бабака. – К.: Техника, 2007. – 834 с.

  3. Щелкунов В.І., Козлюк І.О. Управління авіапідприємством: економічна оцінка ефективності прийнятих рішень в процесі керування системою технічного обслуговування пасажирських літаків // Проблеми інформатизації та управління. – К.: НАУ, 2002. – С. 238–245.

  4. Козлюк И.А. Вопросы построения системы экономической безопасности на транспорте. // Захист інформації. – 2003. – №4(17). – С. 48–55.

  5. Козлюк И.А. Современное состояние авиационной отрасли в Украине // Проблеми інформатизації та управління . – К.: НАУ, 2003. – Вип. 7. – С. 35–37.

  6. Козлюк І.О. Оцінка техніко–технологічної безпеки в транспортних системах // Захист інформації. – 2004. – №4(21). – С. 64–69.

  7. Козлюк И.А. Транспортная безопасность как одна из основных категорий национальной безопасности // Защита информации. – 2005. – №4. – С. 51–55.

  8. Козлюк І.О. Основні етапи моделювання повітряної транспортної системи за техніко–економічними показниками // Східно–Європейський журнал передових технологій. – 2005. – №5(17). – С. 13–16.

  9. Козлюк И.А. Оосновные направления по защите информации при решении задач формирования экономической безопасности авиационной отрасли Украины // Правове, нормативне та метрологічне забезпечення системи захисту інформації в Україні. – 2005. – №11. – С. 70–73.

  10. Щелкунов В.И., Козлюк И.А. Оценка перспектив развития авиационного транспорта в Украине // Проблеми системного підходу в экономіці. – К.: НАУ, 2005. – Вип. 12. – С. 3–10.

  11. Козлюк И.А. Регрессионный анализ развития авиационных перевозок в Украине // Електроніка та системи управління. – 2005. – №3(5).– С. 113–124.

  12. Козлюк І.О. Оцінка рівня забезпечення фінансової складової економічної безпеки транспортного підприємства // Захист інформації. – 2005. – Спец. вип. – С. 96–103.

  13. Козлюк И.А. Определение необходимого количества пассажирских воздушных судов на внутренних линиях по основным аэоропортам Украины в прогнозируемом периоде // Математичні машини і системи. – 2005. – №4. – С.96 –105.

  14. Козлюк І.О. Роль авіаційних перевезень у розвитку транспортної повітряної системи // Вісник КУЕТ. – 2005. – №7. – С. 215–220.

  15. Козлюк І.О. Підвищення ефективності функціонування інформаційних систем на авіатранспортних підприємствах // Економіка розвитку. – 2005. – №4(36). – С. 82–84.

  16. Конахович Г.Ф., Козлюк И.А. Оптимизация процессов эксплуатации перспективных воздушных судов по технико–экономическим критериям // Проблеми інформатизації та управління. – К.: НАУ, 2005. – С. 79–85.

  17. Козлюк І.О. Транспортна стратегія як інструмент розвитку економіки України // Вісник НТУ. – 2005. – № 3. – С. 56–63.

  18. Козлюк І.О. Основні напрямки діяльності аеропортів України на сучасному етапі // Економіко–математичне моделювання соціально–економічних систем. – 2005. – №10. – С. 105–112.

  19. Козлюк І.О. Математичне моделювання розподілу пасажиропотоків на внутрішніх лініях за основними аеропортами України в прогнозному періоді // Проблеми інформатизації та управління. – К.: НАУ, 2006. – Вип. 3(14). – С. 63–70.

  20. Козлюк И.А. Создание системы обеспечения оптимальным обменным фондом в процессе эксплуатации воздушных судов // Східно–Європейський журнал передових технологій. – 2006. – № 2(20). – С. 116–118.

  21. Козлюк И.А. Разработка математических моделей прогрессивных технологий обслуживания и ремонта функциональных систем для воздушных судов // Проблеми інформатизації та управління. – К.: НАУ, 2006. – Вип. 3(18). – С. 79–82.

  22. Бабак В.П., Козлюк И.А. Использование современных информационных технологий в деятельности служб авиационной безопасности // Східно– Європейський журнал передових технологій. – 2007. – № 5/2(23). – С. 98–100.

  23. Kozlyuk I. Definition forecasting of distribution of the flow passengers on each of the given airports during one year // Вісник ЧДТУ. – 2006. – № 1. – С. 112 –116.

  24. Козлюк И.А. Определение приведенных затрат на эксплуатацию функциональных систем воздушных судов нового поколения // Математичні машини і системи. – 2006. – №2. – С. 118–126.

  25. Бабак В.П., Козлюк И.А. Методика расчета оптимальной численности двигателей для воздушных судов нового поколения в обменном фонде // Математичні машини і системи. – 2006. – №6. – С. 31–43.

  26. Козлюк И.А. Математическое моделирование прогрессивных технологий обслуживания и ремонта функциональных систем, входящих в класс недопустимых неисправностей // Східно–Європейський журнал передових технологій. – 2007. – №1/2(25) – С. –79-83.

  27. Козлюк И.А. Прогрессивные информационные технологии обслуживания воздушных судов нового поколения // Проблеми інформатизації та управління. – К.: НАУ, 2007. – Вип. 1(19). – С. 53–57.