Публікації автора:
1.Давидова В.Д. Шведська модель неформального навчання дорослих „народна освіта” // Педагогічний процес: теорія і практика. – 2006. – Вип. 1.– С. 28-37 2. Давидова В.Д. Нетрадиційні форми навчання (навчальний гурток в системі народної освіти Швеції) // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. – 2005. – Вип. 24. – С. 161-167 3. Давидова В.Д. Взаємодія керівника та учасників в навчальних шведських гуртках народної освіти // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки: Збірник наукових праць. – К: Фенікс, 2006. – Вип. 7. – С. 161-165 4. Давидова В.Д. Підготовка керівників навчальних гуртків неформальної освіти дорослих у Швеції // Імідж сучасного педагога. – Полтава: ТОВ ”АСМІ”, 2006. – № 7 (66). – С. 24-26 5. Давидова В. Культурологічне виховання в системі неформального навчання дорослих у Швеції //Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи: Зб. наук. праць. – К.: Інститут реклами, 2005. – С. 187-190 6. Давидова В. Компетентнісний підхід до організації навчання в гуртках народної освіти для дорослих Швеції // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Зб. наук. праць. – Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. – Київ-Вінниця: ДОВ “Вінниця”, 2006. – Вип. 12. – С. 117-122. 7. Давидова В.Д. Формування екологічної культури дорослих у навчальних гуртках у Швеції // Педагогічний процес: теорія і практика. – 2006. – Вип. 4. – С.93-101. 8. Давидова В.Д. Педагогічні ідеї Миколи Грундтвіга в неформальній освіті дорослих у Швеції // Педагогічний процес: теорія і практика. – 2007. – Вип.2. – С. 31-40 9. Давидова В. Творче використання педагогічних ідеї Миколи Грундтвіга в сучасній освіті дорослих у Швеції // Теоретичні та методичні засади розвитку педагогічної освіти: педагогічна майстерність, творчість, технології: Зб. наук. праць/ За заг. ред. Н.Г. Ничкало. – Харків: НТУ “ХПІ”, 2007. – С. 598-602 10. Давидова В.Д. Методичні рекомендації щодо використання шведського досвіду неформальної освіти дорослих у вітчизняній педагогічній практиці. – Б: ББТ НАУ, 2007. – 43 с. |