Библиотека диссертаций Украины Полная информационная поддержка
по диссертациям Украины
  Подробная информация Каталог диссертаций Авторам Отзывы
Служба поддержки




Я ищу:
Головна / Педагогічні науки / Загальна педагогіка, історія педагогіки і освіти


Соколенко Тетяна Миколаївна. Організація діяльності навчально-методичних комплексів у вищих навчальних закладах Слобожанщини (друга половина ХІХ століття) : дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Харківський національний педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2006.



Анотація до роботи:

Соколенко Т.М. Організація діяльності навчально-методичних комплексів у вищих навчальних закладах Слобожанщини (друга половина XIX століття ). – Рукопис.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01. – загальна педагогіка та історія педагогіки. – Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди, Харків, 2006.

Дисертацію присвячено розгляду історико-педагогічного аспекту організації діяльності навчально-методичних комплексів у вищих навчальних закладах Слобожанщини другої половини XIX століття. Уперше з’ясовано історико-педагогічні витоки, етапи, провідні тенденції організації діяльності навчально-методичних комплексів вищих закладів освіти Слобожанщини другої половини XIX ст., схарактеризовано погляди педагогів, науковців, діячів освіти досліджуваного періоду на роль, складники та функції навчально-методичних комплексів вищої школи в системі підготовки майбутніх фахівців.

Узагальнено досвід використання навчально-методичних комплексів вищих закладів освіти Слобожанщини другої половини XIX століття з метою вдосконалення навчального процесу, забезпечення науково-дослідної роботи, поширення знань серед широких верств населення.

Доведено необхідність творчого використання прогресивного досвіду з організації діяльності навчально-методичних комплексів в сучасних умовах реформування вищої освітньої ланки.

Публікації автора:

1. Соколенко Т.М. Пріоритети реформування науково-методичного комплексу вищих навчальних закладів в умовах модернізації освіти//Гуманізація навчально-виховного процесу: Зб. наук. пр. – Випуск ХІУ. – Слов’янськ: Видавничий центр СДПУ, 2001. – С.47-52.

2. Соколенко Т.М. Науково-педагогічний комплекс у вищих навчальних закладах(історичний аспект)//Наукове видання:- Слов’янськ: СДПУ, 2004. -105 с.

3. Соколенко Т.М. Науково-методичний комплекс вищих навчальних закладів в умовах реформування системи вищої освіти в Україні// Гуманізація навчально-виховного процесу: Зб. наук. пр. – Випуск ХХІУ. -Слов’янськ: Видавничий центр СДПУ, 2005. – С.77-83.

4. Соколенко Т.М. Офіційна педагогічна думка ХІХ століття про роль і значення науково-методичного комплексу вищих закладів освіти//Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. – 2005. – № 4. – С.100-104.

5. Соколенко Т.М. Діяльність студентського відділення фундаментальної бібліотеки Харківського університету (історико-педагогічний аспект)//Рідна школа. – 2005. – № 4. – С.67-69.

6. Соколенко Т.М. Освітньо-виховні та просвітницькі функції музею витончених мистецтв і старовини як структурного підрозділу Харківського університету ХІХ ст.// Духовність особистості: методологія, теорія і практика: Зб. наук. пр. – Випуск 1 (7)./- Луганськ: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2005. – С.147-152.

7. Соколенко Т.М. Діяльність друкарні як структурного підрозділу Харківського університету в першій третині ХІХ ст.// Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Зб. наук. пр. – Випуск ХХІХ. – К.: Київський національний лінгвістичний університет, 2005. – С.203-206.

8. Соколенко Т.М. Сутність та основні завдання науково-методичних комплексів вітчизняних університетів ХІХ століття//Засоби навчальної та науково-дослідної роботи: Зб.наук.пр. – Харків: ХНПУ ім. Г.С.Сковороди, 2005. – Вип.23. – С.124-128.